رادیو معارف: بررسی تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جهان ساعت 30/14 در برنامه موج بیداری به کارشناسی دکتر ملکوتیان و زهیری پخش می‌شود. سیره نبوی، برنامه دیگری است که به کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی ساعت 40/16 به بررسی زندگی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) می‌پردازد.
کد خبر: ۱۸۵۹۶۳
 
 

خانواده و مدیریت اقتصادی‌

رادیو فرهنگ: برنامه زنده جامعه ایران، امروز ساعت 7 صبح به بررسی موضوع مدیریت اقتصادی در خانواده می‌پردازد. برنامه در گذر نوجوانی هم امروز ساعت 30/16 موضوع نقش اوقات فراغت برای نوجوان را بررسی می‌کند که با حضور و کارشناسی دادگر، کارشناس‌ارشد روان‌شناسی و امیرمهدی مرادحسین روان شناس بالینی پخش می‌شود.

اقدامات پلیس در هفته ناجا

رادیو ایران: امروز ساعت 9 صبح برنامه زنده روزنه با دعوت از دکتر علی فرازمند، مترجم کتاب زیست‌شناسی عمومی درباره زندگی گیاهی و جانوری بحث می‌کند و در بخش دیگر دکتر محمدمهدی امام، عضو هیات علمی دانشگاه، معضل نقرس را مورد بررسی قرار می‌دهد. برنامه مردم و پلیس هم ارتباط تلفنی با سرهنگ سماواتی دارد و درباره عملکرد پلیس در زمینه موادمخدر در هفته ناجا گفتگو می‌کند، سرهنگ خارق هم نکته‌های امنیتی و پلیسی را مطرح می‌کند و نمایش و اخبار پلیس 110 و 197 از دیگر بخش‌های این برنامه است که ساعت 30/11 می‌توانید آن را بشنوید.

مشکلات ورزش از دیدگاه طنز

رادیو ورزش: برنامه یک حرف تازه، نگاهی دارد به مسائل و مشکلات ورزش کشور از دیدگاه طنز که ساعت 45/14 به طور زنده پخش می‌شود. داستان المپیک برنامه دیگری است که ساعت 18 امروز به بررسی تاریخچه المپیک از ابتدا تاکنون و اتفاقات ویژه در المپیک‌های قبل، رکوردها، مسابقه‌ها و حواشی المپیک در دوران گذشته می‌پردازد.

کدگذاری کالا و خدمات‌

رادیو تجارت: برنامه صدای بازرگان، امروز ساعت 35/11 به موضوع کدگذاری کالا و خدمات می‌پردازد، غلامزاده مدیر مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات مهمان این برنامه است.

معضلات و مشکلات فوتبالی‌

رادیو تهران: برنامه بحث روز امروز ساعت 30/13 به بررسی معضلات و مشکلات فوتبال می‌پردازد مددی، رئیس فدراسیون فوتبال استان تهران مهمان این برنامه است. برنامه مسیر ویژه هم با توجه به زمان بازگشت مردم به منزلشان در ساعت 30/16 به بررسی بخش‌هایی چون تلفخانه، اتوبان آهنگ، خیابان فرصت و خیابان فرشته می‌پردازد.

درباره سقط‌های پی‌درپی بشنوید

رادیو سلامت: دکتر ناصر ابراهیمی دریانی، فوق تخصص گوارش ساعت 15/18 در برنامه فراسو درباره علل دردهای معده بحث می‌کند. در ادامه برنامه، صدای مشاور هم به کارشناسی دکتر نیرومنش، فوق‌تخصص زنان و زایمان ساعت 11 معضل سقط‌های پی‌درپی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خبرنگاران و سهم‌خواهی‌

رادیو گفتگو: با توجه به آغاز فصل نقل و  انتقالات فوتبال بار دیگر حضور واسطه و دلال‌ها مورد توجه رسانه‌های گروهی قرار گرفت. امشب ساعت 22 در برنامه گفتگوی ورزشی موضوع سهم خبرنگاران ورزشی رسانه‌ها در دلالی فوتبال با حضور کارشناسانی چون مهدی زعیم‌زاده، روزنامه‌نگار ورزشی و هومن جعفری از اعضای هیات تحریریه روزنامه ابرار ورزشی بررسی می‌شود. در ادامه نیز دلایل گرایش روزنامه‌نگاران به این حوزه‌ها مورد آسیب‌شناسی و بررسی قرار می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها