جوان میلیاردر که دختر مورد علاقه‌اش را خفه کرده و جسد وی را در رودخانه رها کرده بود روز گذشته موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شد و از مجازات مرگ نجات یافت. آرش، متهم در بازجویی‌های پلیسی دچار تناقض‌گویی‌های متعددی شد تا عاقبت راز قتل دختر جوان را فاش کرد.
کد خبر: ۱۷۶۲۷۵
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز 28 آبان‌ماه سال گذشته، والدین دختر 21 ساله‌ای با ارائه دادخواستی به شعبه ششم دادیاری دادسرای جنایی تهران عنوان کردند فرزند آنها در محدوده شهرک‌غرب تهران مفقود شده است.

با تحقیقات جامع قضایی از سوی دادیار قریشی‌زاده، ردپای جوانی میلیاردر به نام آرش در این ارتباط به دست آمد که آخرین فردی بوده که با دختر گمشده مشاهده شده است.

به این ترتیب، ماموران پی بردند که آرش پس از حضور در مقابل یک آرایشگاه زنانه، با این دختر همراه و بعد از آن وی به یکباره ناپدید شده است.

به دنبال گم‌شدن مرموز دختر جوان، این احتمال که وی به قتل رسیده است، از سوی کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قوت گرفت و آرش، جوان میلیاردر به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و فروردین‌ماه امسال دستگیر شد.

آرش، متهم در بازجویی‌های پلیسی دچار تناقض‌گویی‌های متعددی شد تا عاقبت راز قتل دختر جوان را فاش کرد.

اعتراف به قتل‌

آرش،‌ متهم به قتل در اظهاراتش به پلیس گفت: با دختر جوان دوست بودم، یک روز قبل از این‌که او را به قتل برسانم،‌ بیل و کلنگ تهیه کردم و او را به منزل مجردی‌ام در شمال‌تهران بردم و پس از بستن دست‌وپایش، او راخفه کردم و جسدش را داخل یک گونی قراردادم و آن را در رودخانه‌ای در غرب تهران رها کردم. به او سوءظن داشتم، به همین دلیل او را به قتل رساندم و برای این‌که ردی از خود برجای نگذارم، پیش از حادثه، دختر جوان را مجبور کردم با تلفن همراه خود با جوان دیگری که با وی در ارتباط بود، تماس بگیرد. در ادامه تماس دیگری با مادرش بگیرد و وانمود کند که با وی در اسلامشهر قرار دارد و کمی دیرتر به منزل مراجعه می‌کند.

به دنبال اظهارات متهم به قتل، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران به همراه تیمی از ماموران آتش‌نشانی به محل حادثه عزیمت کردند، اما موفق به یافتن جسد مقتول نشدند.

آرش، متهم به قتل با قرار قانونی از سوی بازپرس اصغرزاده، رئیس شعبه دوم دادسرای جنایی بازداشت شد تا این‌که روز گذشته خانواده وی موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شدند و وی از مجازات سنگین قصاص رهایی یافت و تحقیقات دراین‌خصوص ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها