گروه حوادث: مردی که در اقدامی جنون‌آمیز، ‌پس از مسموم کردن همسر و فرزند 2 ساله خود، آنها را به قتل رسانده و متواری شده است، تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. بازپرس روشن با اشاره به این جنایت هولناک به «جام‌جم» گفت: صبح روز گذشته، ساکنان یک مجتمع مسکونی در خیابان رباط کریم وقتی از غیبت بستگان خود که در طبقه فوقانی این محل زندگی می‌کردند، نگران شدند، به محل سکونت آنها مراجعه کردند و پس از آن که موفق شدند درها را بگشایند، با جسد مادر و فرزند خانواده روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۱۷۲۶۵۶

با گزارش این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و عزیمت ماموران کلانتری 115 رازی به محل، موضوع به بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی گزارش شد و با حضور آنها در محل، تحقیق در این زمینه آغاز شد.

غذای مسموم‌

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد زن جوانی به نام الهام همراه پسر
2 ساله‌اش عرشیا به طرز مرموزی به قتل رسیده‌اند؛ به‌طوری که در مرحله بعدی از تحقیقات، معلوم شد این جنایت از سوی پدر خانواده به نام مهدی صورت گرفته و وی پس از ارتکاب قتل که احتمالا بعد از ظهر چهارشنبه بوده، متواری شده است.

بازپرس روشن تصریح کرد: با مشخص شدن این موضوع، مرحله دیگری از تحقیقات آغاز و مشخص شد مهدی  مرد مظنون به قتل  طی تماس تلفنی بعد از ظهر چهارشنبه با همسر خود که کارمند یک شرکت هواپیمایی بوده، عنوان کرده است؛ در خانه غذایی آماده نکند و او قصد دارد از رستورانی برای آنها غذا خریداری کند.

بازپرس جنایی تهران افزود: پس از خوردن این غذا از سوی مادر و فرزند، آنها مسموم شده و زمانی که بی‌هوش بوده‌اند، مرد متهم برای اطمینان از مرگ 2 عضو خانواده خود، آنها را خفه کرده و متواری شده است.

شناسایی کنید

بازپرس ویژه قتل تهران اضافه کرد: بررسی‌های تخصصی حاکی است که مرد متهم از چند روز پیش، قصد سفر به خارج از کشور را داشته است.

وی افزود: با توجه به فرضیه‌ها و سرنخ‌های موجود، مهدی عامل قتل همسر 25 ساله و فرزند 2 ساله خود است، لذا با توجه به این جنایت هولناک، از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده تصویر متهم در «جام‌جم»، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند و درخواست دیگر ما از هموطنان خارج از کشور این است که در صورت مشاهده متهم که بیرحمانه همسر و فرزند 2 ساله خود را کشته، موضوع را به پلیس اینترپل (بین‌الملل)‌ هر کشوری که هستند، اطلاع دهند.

بازپرس روشن با ابراز تاسف از این حادثه گفت: برخی از احتمالات موجود با توجه به شرایط خانه، حاکی است: متهم قرص‌های روانگردان مصرف کرده است.

وی افزود: متاسفانه برخی بدون توجه به عواقب رفتارهای خود، مرتکب جرایمی می‌شوند که به‌هیچ‌عنوان جبران‌پذیر نیست.

وی افزود: اگر هم اختلافی میان این زوج وجود داشته، گناه عرشیای 2 ساله چه بوده که این چنین قربانی بیرحمی‌های پدر خود شده است.

وی افزود: در حال حاضر دستور قضایی مبنی بر انتقال اجساد هر 2 قربانی به پزشکی قانونی صادر شده و یک تیم ویژه از ماموران پلیس آگاهی، جستجوی خود را برای دستگیری متهم فراری آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها