سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هر دو تیم فوتبال قابل قبولی را ارایه دادند و نتیجه‌ی تساوی کاملا عادلانه بود.
کد خبر: ۱۶۶۰۷۰

فیروز کریمی پس از تساوی تیم فوتبال استقلال برابر پرسپولیس در داربی شصت و چهارم در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: امروز شاهد فوتبال قابل قبولی از هر دو تیم بودیم و دو تیم بدون ترس از باخت فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند و مربیان به خوبی تغییرات تاکتیکی حریف‌شان را متوجه شدند و در برابر آن برنامه ریزی کردند.

وی افزود: گرچه تساوی برای هیچ یک از دو تیم پرسپولیس و استقلال که مدعی قهرمانی در لیگ امسال هستند، نمی‌تواند نتیجه‌ی قابل قبولی باشد ولی برای این بازی نتیجه‌ای مناسب بود، ما هنوز به لیگ امیدواریم و سعی می‌کنیم در بازی‌های آتی خود بهتر از این کار کنیم.

به گزارش ایسنا ، کریمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استقلال پس از خوردن گل اول دچار افت شد، پاسخ داد: طبیعی بود که پس از گلی که ما به ثمر رساندیم پرسپولیسی‌ها روحیه بگیرند و میل به جبران داشته باشند، ضمن این که جریان باد هم به ضرر ما بود و همچنین بعضی از بازیکنان ما در بعضی از صحنه‌ها خیلی خوب کار نکردند و همه‌ی اینها دست به دست هم داد تا کار به تساوی کشیده شود.

وی همچنین درخصوص حضور ناصرحجازی روی نیمکت تیم فوتبال استقلال در بازی امروز گفت: من خودم از ناصر حجازی خواستم که به جهت بالا بردن روحیه‌ی بازیکنان روی نیمکت بنشیند. من و ناصر حجازی کار مربی‌گری را با هم شروع کردیم و هر دو عناوین مختلفی را کسب کردیم. ولی این را بگویم که وی به هیچ وجه در امور فنی تیم دخالتی نمی‌کند.

وی افزود: در تیم ما من، ساکت الهامی، صادق ورمزیار، آتیلا حجازی و حسین تراب‌پور هر کدام یک رای داریم و به کرات پیش آمده که نظر من و یکی از آنها با نظر سه نفر دیگر فرق داشته و در نهایت تصمیم را بر مبنای آن سه نفر گرفته‌ایم و این رویه همیشه در استقلال حاکم است.

کریمی خاطرنشان کرد: پیروز واقعی دیدار امروز تماشاگران بودند و فکر می‌کنم از بازی امروز لذت کافی را برده باشند چرا که هم استقلال و هم پرسپولیس موقعیت‌های زیبایی را روی دروازه‌ی یکدیگر خلق کردند که بسیار دیدنی بود.

کریمی درمورد داوری این دیدار خاطرنشان کرد: به عقیده‌ی من داوری در مجموع خوب بود. داور اسپانیایی مشکلی نداشت اما، واقعا جای داوران ایرانی در داربی خالی است. ما داورانی را داشتیم که بتوانند بهتر از این داور اسپانیایی این دیدار را قضاوت کنند. ما باید به آنها اطمینان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درمورد ادامه‌ راه این تیم و شانس آن برای کسب عنوان قهرمانی گفت: هنوز امتیازهای زیادی است که ما بتوانیم کسب کنیم تا به صدر جدول برسیم  اما شانس ما پس از بازی با سپاهان کمتر شد. ما بی‌شانس هم نیستیم ولی در ادامه ما در دو جبهه، جام حذفی و لیگ برتر، برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها