عنایت ، گزینه های قضاوت در داربی را معرفی کرد:

اولویت با داوران آسیایی است

با اعلام زمان برگزاری داربی استقلال و پرسپولیس ، بار دیگر بحث انتخاب داور برای قضاوت این دیدار به اصلی ترین دلمشغولی کمیته داوران فدراسیون فوتبال تبدیل شده است .
کد خبر: ۱۵۹۶۴۲

 داور ایرانی باشد یا خارجی ؟ آسیایی باشد یا اروپایی ؟ دیروز با مسعود عنایت تماس گرفتیم تا اطلاعات دقیق تر را از رئیس کمیته داوران بگیریم . عنایت که خیلی دوست دارد تابوی 13ساله ممنوعیت داوران ایرانی از قضاوت در داربی در دوره ریاست او بشکند، بار دیگر شعار استفاده از یک تیم داوری داخلی را برای قضاوت این بازی مطرح کرد:«ما همچنان معتقدیم اگر بازیکنان همکاری کنند، داوران ایرانی می توانند از پس قضاوت داربی بربیایند، اما در این مورد خاص همچون گذشته تابع تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم .»

عنایت سپس به گزینه های پیشنهادی کمیته داوران اشاره کرد: ما داوران خارجی را به دو دسته تقسیم کرده ایم ؛ داوران آسیایی و داوران اروپایی . برای کمیته داوران اولویت با داوران طراز اول آسیایی است . در 3بازی گذشته از داوران آلمانی ، اسپانیایی و ایتالیایی استفاده شد، اما این بار اگر فدراسیون فوتبال موافق باشد، می خواهیم یکی از این 4داور را برای حضور در آزادی دعوت کنیم .

سعید کمیل از کویت ، خلیل ابراهیم الغمدی از عربستان ، مارک شیلد از استرالیا و سونجیرین از مالزی گزینه های موردنظر مسعود عنایت هستند. به گفته رئیس کمیته داوران ، برای تیم داوران آسیایی هم همان 4800دلاری در نظر گرفته شده که امسال به داوران اسپانیایی داده شد، اما هزینه بلیت آنها از اروپایی ها کمتر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها