فارس: مدیرعامل اتحادیه سازمان های تاکسیرانی شهری کشور گفت: به منظور جایگزینی خودروهای فرسوده مسافربرهای شخصی ، تسهیلات بانکی با سود 12 درصد از محل اعتبارات تبصره 13 ، در اختیار مالکان این خودروها قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۵۶۷۷۲

علی اصغر ربیعیان صبح دیروز در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به قرارداد نوسازی و توسعه 109هزار خودرو با شرکت های سایپا و ایران خودرو در سال 86 تصریح کرد: در قالب این قرارداد، 30 هزار دستگاه پراید، 15 هزار دستگاه سمند، 20 هزار دستگاه پژو GLX، هزار دستگاه روآ و 4 هزار دستگاه ال 90 جایگزین خودروهای مسافربر شخصی می شوند.
وی افزود: 5 هزار دستگاه پراید 141 از طریق فروش نقدی به متقاضیان فعالیت در ناوگان تاکسیرانی از یکم دی ماه در شهرهای کشور بجز تهران توزیع می شود. پروانه تاکسیرانی برای متقاضیان واجد شرایط استفاده از این خودروها، 15 روزه صادر خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه سازمان های تاکسیرانی شهری کشور با بیان این که از اوایل بهمن نیز تحویل خودروهای سمند، پژو و روآ در تهران آغاز خواهد شد، ادامه داد: 104 هزار دستگاه باقی مانده نیز از محل تسهیلات تبصره 13 با بهره 12 درصد و بر اساس تقسیم بندی ادارات کل امور شهری استانداری ها به شهرداری ها در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها