در ادامه رقابت های فوتبال جام حذفی ایران 2 دیدار دیگر در شهرهای تهران و اهواز برگزار شد که در تهران ، تیم پر هوادار پرسپولیس براحتی و با نتیجه 4 بر یک ، تیم جوان پتروشیمی تبریز را حذف کرد.
کد خبر: ۱۵۶۶۰۸

حسین بادامکی ، کریم باقری و علیرضا واحدی نیکبخت (2 گل) گل های پرسپولیس را زدند و تک گل پتروشیمی را احمد تقی پور با ضربه سر وارد دروازه سرخپوشان کرد.
در اهواز نیز دیدار بسیار جذابی بین 2 همشهری (استقلال و فولاد اهواز) برگزار شد که در پایان وقت معمول این دیدار پر کش و قوس ، 2 تیم به تساوی پر گل 4 - 4 رضایت دادند و بعد از آن که گلی در وقت اضافی از دروازه ها عبور نکرد در ضربات پنالتی تیم دسته اولی فولاد به برتری 8 بر 7 مقابل همشهری لیگ برتری خود رسید تا حریف برنده دیدار آینده پرسپولیس و پاس همدان در همین چارچوب باشد.
همچنین عصر دیروز در زمین گل آلود و هوای سرد و بارانی ورزشگاه تختی انزلی ، تیم ملوان بدون گل در مقابل پاس همدان متوقف شد. این دیدار در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر ایران برگزار شد.

مر فاوی: به بازیکنان استقلال اهواز افتخار می کنم

مربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: از نتیجه راضی نیستم ؛ اما به بازیکنانم به خاطر ارائه بازی جوانمردانه افتخار می کنم به گزارش فارس ، صمد مر فاوی پس از شکست 8 بر 7 برابر فولاد خوزستان در جام حذفی اظهار داشت بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند و توانستند باخت سه بر یک را با پیروزی چهار بر سه تعویض کنند.
وی ادامه داد: در دقایق آخر ، در اثر غفلت بازی به تساوی کشیده شد.
در جام حذفی هر تیم که پنالتی زن بهتری داشته باشد ، پیروز می شود.
مرفاوی عنوان کرد : از نتیجه راضی نیستم ؛ اما بازیکنانم جوانمردانه بازی کردند و به آنها افتخار میکنم. با جام حذفی وداع کردیم وباید به فکر لیگ بر تر باشیم.
یک دیدار برابر ذوب آهن داریم وپس از آن به تعطیلات نیم فصل خواهیم رفت.
مربی استقلال اهواز افزود: در نیم فصل ، یک اردوی آماده سازی در جزیره کیش برپا خواهیم کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها