2 خواهر فراری که با در اختیار داشتن یک قبضه سلاح کمری ، از سوی 2 جوان اغفال و به شهر سمنان منتقل شده بودند، با وجود تهدید کردن ماموران با سلاح دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۵۶۱۱۶

یکی از واحدهای گشت انتظامی در سمنان با ظنین شدن به 2 دختر و یک پسر جوان که با خودرو در حال تردد بودند، خودرو را متوقف کردند. با بررسی و تحقیق از 2 دختر جوان و پسری که آنها را همراهی می کرد، مشخص شد آنها با یکدیگر ارتباط نامشروع دارند. با انتقال 2 دختر جوان به خودروی گشت ، یکی از آنها به یکباره سلاحی را که در کیف خود داشت ، بیرون آورد و آن را به سوی ماموران پلیس نشانه گرفت.
به دنبال این تهدید مسلحانه ، ماموران در اقدامی ضربتی دختر جوان را خلع سلاح و در بازرسی از وی ، یک قبضه کلت کمری به همراه 13 فشنگ کشف کردند. با انتقال متهمان به پلیس امنیت سمنان ، 2 دختر جوان عنوان کردند با یکدیگر خواهرند و پس از اختلاف و درگیری با والدین خود، سلاح کمری پدرشان را در یکی از شهرهای غربی کشور سرقت کرده و به تهران متواری شده اند.

از چاله به چاه

2 دختر جوان در ادامه عنوان کردند: فرار ما از خانه تعبیر از چاله به چاه افتادن است ، زیرا پس از ورود به تهران در حوالی ترمینال با 2 جوان آشنا شدیم و یک شب را با آنها سپری کردیم و سپس به توصیه یکی از آنها قرار شد به منزل وی در سمنان برویم که دستگیر شدیم.
به دنبال این اظهارات ، ماموران در بازرسی از خانه جوانی که 2 خواهر شهرستانی را به سمنان منتقل کرده بود، تعدادی سی دی های غیراخلاقی و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها