علیرضا منصوریان ، کاپیتان خوشفکر استقلال درباره تغییرات کادر فنی این تیم ، به نکته جالبی اشاره می کند و معتقد است قضاوت درباره فیروز کریمی زود است.
کد خبر: ۱۵۵۹۵۱

منصوریان که یکی از خاک خورده های باشگاه استقلال است ، خوب می داند فضای کاری در استقلال با جاهای دیگر فرق دارد.
اگر فیروز کریمی در دیگر تیم ها مثل پاس قدیم ، استقلال اهواز، شهاب زنجان و... یک فرمانده مقتدر بود، در استقلال نمی تواند همان رفتار قبلی را به نمایش بگذارد و ممکن است همین تغییر رفتار موجب شود تا فیروز کریمی به نوعی در مدیریت تیم خود، ناهنجاری هایی را شاهد باشد.وقتی این حرف سربسته را از علی منصوریان می شنویم ، می توان به این نکته اشاره کرد که استقلال تیمی است پرطرفدار، صاحب بازیکنانی که هیچ وقت تحت فشار و خشونت قرار نمی گیرند و تن به هر رفتاری نمی دهند. کار کردن در استقلال به همین دلیل برای مربیان پیشین نیز سخت بوده است.
هر چند باید پذیرفت ، فیروز کریمی به سبب درک خوبی که از بازیکنان دارد و براساس تفکر روان شناسانه خود، اگر بخواهد و دل به کار ببندد، می تواند خیلی زود بحران استقلال را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند و طرفداران این تیم آسیب دیده را به امیدواری برساند. از این رو باید به منصوریان حق داد که همه را از قضاوت عجولانه باز دارد و منتظر روزهای آینده باشد.


علی رئیسی
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها