زنی که با همدستی یک نفر اقدام به ربودن صاحب یک مغازه کرده بود، از سوی ماموران کلانتری 113 بازار دستگیر شد.
کد خبر: ۱۵۵۷۹۴

پسر جوانی با مراجعه به کلانتری 113 و ارائه شکایتی عنوان کرد؛ پدرم که صاحب یک مغازه دوربین فروشی است ، پس از ترک مغازه به خانه مراجعه نکرده و در حالی که در جستجوی او بودیم ، در یک تماس مشکوک با منزل عنوان کرد، مبلغ 20 میلیون تومان پول تهیه کنیم و به آدرس سه راه آذری ببریم و تحویل زنی که مشخصات او را در اختیارمان قرار داد، بدهیم. شاکی افزود: احتمال دارد که پدرمان قربانی یک اخاذی شده باشد.
به دنبال این شکایت ، سرهنگ خان محمدی رئیس کلانتری 113 ، یک تیم ویژه از ماموران را مسوول پیگیری این شکایت کرد و پس از بررسی مقدماتی و آموزش مناسب به جوان شاکی ، وی در سه راه آذری حضور پیدا کرد و هنگامی که زن جوان برای دریافت پول مراجعه کرد، از سوی ماموران دستگیر شد.

آدم ربایی

این زن در تحقیقات مقدماتی عنوان کرد: به دلیل آشنایی با صاحب دوربین فروشی و شناختی که از او داشتم ، نقشه ربودن او را طراحی کرده و با کشاندن این فرد به اسلامشهر او را به اتفاق 3 نفر ربودیم و در خانه زندانی کردیم تا از خانواده اش 20 میلیون تومان دریافت کنیم.
به دنبال این اعترافات ، ماموران موضوع را به سالارکیا، معاون دادستان گزارش کردند و به همراه معاون دادستان و رئیس کلانتری با عزیمت به اسلامشهر، خانه ای که مرد ربوده شده در آنجا نگهداری می شد، محاصره کردند و در اقدامی ضربتی با ورود به محل ، مرد گروگان آزاد و مرد متهمی که وظیفه نگهداری از او را به عهده داشت ، دستگیر شد.
سرهنگ خان محمدی ، رئیس کلانتری 113 بازار به خبرنگار ما گفت: پس از بررسی سوابق مرد متهم به نام قربانعلی ، معلوم شد وی یک مجرم سابقه دار است که تاکنون به اتهام حمل سلاح ، مواد مخدر، نزاع و غیره در زندان تحمل کیفر می کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها