رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: شورا تصمیم گیرنده نهایی اجرا یا عدم اجرای منوریل صادقیه و برچیده شدن پایههای آن است و شهرداری ملزم به اجرای مصوبه شورا در این رابطه است.
کد خبر: ۱۵۵۶۱۹

حمزه شکیب با اشاره به درخواست کمیسیون عمران شورای شهر تهران از شهرداری مبنی بر ارائه گزارشی از وضعیت منوریل صادقیه طی 2 تا 3 ماه گذشته، تصریح کرد: هنوز گزارشی در این رابطه از شهرداری به دست ما نرسیده است.
وی افزود: در صورتی که گزارش مربوطه را شهرداری در اختیار کمیسیون تخصصی (عمران) شورا قرار دهد، شورا در بازنگری مجدد طرح تصمیم میگیرد که آیا کار ادامه یابد یا متوقف شود.
به گزارش خبرگزاری فارس ، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: با وجود آن که چندین مکاتبه با شهرداری منطقه 5 و سازمان سرمایهگذاری و مشارکتهای مردمی داشتهایم اما هنوز هیچ گزارشی برای ما ارسال نشده است.
وی در خصوص وجود این شائبه که شورای دوم شهر تهران خود پروژه منوریل صادقیه را به واسطه مشکلات فنی آن را متوقف کرده است، گفت:شورای دوم پروژه را متوقف نکرد. شورای شهر با اجرای آزمایشی این پروژه موافقت کرده بود اما هئیت حل اختلاف در دولت گذشته اجرای آن را متوقف کرد.
به گفته شکیب، تقریبا9 3 ماه پیش اعضای کمیسیون عمران جلسهای 3 ساعته با بابایی مدیرعامل شرکت کنترل مکانیک داشته است. به گفته بابایی در این جلسه، شرکت خارجی طرف قرارداد پروژه ادعای خسارت کرده است.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر شورا در ارزیابی مجدد خود به این نتیجه برسد که پروژه باید اجرا شود آیا بر خلاف نظر شهرداری (مبنی بر عدم امکان اجرای پروژه به واسطه اشکالات فنی و اقتصادی نبودن) نسبت به اجرای آن پافشاری خواهید کرد، گفت: اگر قرار باشد که طرح متوقف یا اجرا شود حتما9 باید مصوبه شورا را داشته باشد. اگر نتایج بررسیها اعضای شورای شهر را به این نتیجه برساند که این طرح باید ادامه پیدا کند یا متوقف شود، شهرداری نیز ملزم به اجرای مصوبات شورا است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها