جام جم آنلاین - نیروهای امنیتی می گویند یکی از 3 شاهد اصلی حاضر در صحنه تیراندازی درنزدیک فروشگاه ادعا کرد که قاتل را از فاصله 27 متری درحال شلیک دیده است
کد خبر: ۱۵۳۳۹
این درحالی است که پنتاگون نیز برای دستگیری قاتل تک تیرانداز وارد عمل شده است . به گزارش سی ان ان و به نقل از شاهد مذکور رنگ چهره مرد تک تیرانداز سبزه است و حالا نیروهای جستجوگر دنبال مشخصات مردی هستند که این شاهد از وی سخن گفته است . شاهد میگوید که در شب حادثه مرد تفنگ بدوشی را در نزدیکی محل جنایت دیده است که از فاصله 27 متری بسوی مقتول تیراندازی کرده است . به عقیده کارشناسان تاکنون قربانیان از فاصله چندصد متری مورد هدف قرار گرفته اند اما آخرین مقتول از فاصله بسیار نزدیک مورد اصابت گلوله قرار گرفته است .
نقش پنتاگون
به گزارش سی ان ان و به نقل از رامسفلد وزیر دفاع، پنتاگون پس از ناکامی پلیس در دستگیری قاتل تک تیراندازی که جان 9 نفر را گرفته دست به عملیات گسترده نظامی زده تا بتوانند با سیستم های هشداردهنده ماهواره ای وی را جستجو کرده و به دام بیندازند. براین اساس هلی کوپترهای نظامی به دستو ر رامسفلد آسمان شهر را زیر شدیدترین کنترل قرار داده و لحظه به لحظه مناطق واشنگتن و حومه را مانیتور می کنند. این اتفاق پس از درخواست اف بی آی از ارتش صورت گرفته است . گفته می شود آخرین قربانی لیندا فرانکلین یکی از کارمندان اف بی آی بوده که در جلوی فروشگاه به قتل رسید. پلیس نیز عکس یک فورد ون جدید کرم رنگ را در اختیار رسانه ها قرار داده و از مردم نیز کمک خواسته است . این ماشین به گفته شاهدین همان وسیله ای است که لیندا فرانکلین را از داخل آن موردهدف قرار داده اند. یکی دیگر از شاهدین نیز گفته است که 2 نفر را داخل ون دیده است که پلیس را گیج کرده و فرضیه اولیه را که ضارب و راننده دو نفر هستند را تایید می کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها