تصویربرداری سریال خانه شمعدانی با حضور علی دارابی ، معاون امور مجلس و استان ها و حسن تقدس نژاد، معاون اداری و مالی سازمان در لوکیشنی در مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۱۵۰۵۹۶

این سریال که در مرکز سیمای خراسان رضوی آماده می شود، به دست محسن قصابیان کارگردانی می شود. «خانه شمعدانی» داستانی امروزی را روایت می کند که اتفاقات آن در مشهد روی می دهد. خانه شمعدانی داستان پیرمرد و پیرزنی به نام رحمان و صدف است که در منزل قدیمی و موروثی خود، با دیگر اعضای خانواده زندگی می کنند. بر اثر اتفاقی ، زائرانی میهمان منزل آنها می شوند و این آغاز ماجراهای این سریال است.
در این سریال ، هر قسمت ماجرا را زائرانی که از نقاط مختلف ایران ، میهمان این خانه شده اند، پیش می برند.
مهدی صباغی ، محمد الهی ، محسن قصابیان ، ابراهیم آبادی ، بیوک میرزایی ، افسانه ناصری ، کیوان محمودنژاد، مالک سراج و احمد کاوری در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت.
در ساخت این سریال ، احسان قصابیان (تهیه کننده و مدیر تولید)، محسن قصابیان ، محمد باقری نیکو، احسان قصابیان و امیرعباس پیام (نویسندگان)، محمدابراهیم رجبیان (مدیر تصویربرداری)، محسن طیبی (صدابردار)، حبیب شجری (طراح گریم)، سعید شکری (عکاس)، مریم دیانتی پور (روابط عمومی)، امین اشرفی (دستیار کارگردان) و مهدی دیانتی پور (جانشین تولید) همکاری می کنند.
خانه شمعدانی در 13 قسمت 45 دقیقه ای تهیه می شود و در آن ، 4 بازیگر خارجی نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها