رویارویی با رژیم صهیونیستی در همه عرصه‌ها

خداوند در آیه ۷۵ سوره مبارکه نسا می‌فرماید: چرا در راه خدا و به خاطر مردان و زنان و کودکان ناتوانى که مى‌گویند: اى پروردگار ما، ما را از این قریه ستمکاران بیرون آر و از جانب خود یار و مددکارى قرار ده، نمى‌جنگید؟
خداوند در آیه ۷۵ سوره مبارکه نسا می‌فرماید: چرا در راه خدا و به خاطر مردان و زنان و کودکان ناتوانى که مى‌گویند: اى پروردگار ما، ما را از این قریه ستمکاران بیرون آر و از جانب خود یار و مددکارى قرار ده، نمى‌جنگید؟
کد خبر: ۱۴۷۴۸۸۱
نویسنده غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

این آیه و آیات متعدد قرآن حکایت از تکلیف مسلمانان می‌کند تا به مظلومان و کسانی که مورد تعدی، تجاوز، ظلم، قتل و جرح قرار گرفته اند امداد برسانند. 


رهبر معظم انقلاب همین معنا را در پیام معروف خودشان ذکر کردند و از همه مردم و مسلمانان و آزادیخواهان جهان خواسته تا با هر وسیله امکانی که در دسترس دارند از مردم ستمدیده و مظلوم فسلطین و لبنان در برابر ظلم و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت کنند. 


بدیهی اگر همه مسلمانان جهان با ابزار و توانمندی‌هایی که در اختیار دارند به میدان عمل بیایند حتما رژیم اشغالگر قدس را وارد به عقب نشینی وامی دارند و حتی کار به جایی خواهد رسید که به محو این رژیم بینجامد. 


رسیدن به این هدف مهم نیازمند این است که مردم به قدر کفایت قیام و اقدام کنند. در همین زمینه هر کس بخصوص جوانان که توانایی حمل سلاح را دارند می‌توانند وارد عرصه شوند. البته امروز با توجه به تحولاتی که رخ داده صحنه نبرد و رویارویی صرفا معطوف به حضور در جبهه نبرد و جنگ نظامی نیست بلکه حوزه‌ها و عرصه‌های مختلفی برای هماوردی با رژیم اشغالگر قدس و نظام سلطه وجود دارد. 


در حال حاضر جبهه اسلام با نظام سلطه تنها در جنگ نظامی در برابر هم قرار ندارند بلکه اکنون رویارویی وارد عرصه‌های روانی، ادراکی، شناختی و ترکیبی شده است و از جمله مواردی که جوانان ما می‌توانند به مقابله با رژیم صهیونیستی اقدام کنند در همین عرصه‌های جنگ‌های مجازی و شناختی است. در حال حاضر این شرایط آماده است که از نظر شناختی وارد عرصه نبرد با نظام سلطه و رژیم صهیونیستی شد و توطئه‌های آن‌ها را که با قصد انحراف اذهان عمومی و وارونه نمایاندن حقایق در حوزه‌های روانی و رسانه‌ای صورت می‌گیرد خنثی و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.


به طور قطع حضور فعالانه همه جوامع اسلامی و ورود آن‌ها به همه عرصه‌های رویارویی با رژیم صهیونیستی و نظام سلطه حتما می‌تواند جلوی تجاوزات بیشتر نسبت به مردم مظلوم فلسطین و لبنان را بگیرند و آن‌ها را سرجای خود بنشاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها