دو مدال نقره و برنز حاصل تلاش جودو کاران ایران سیدمحمود میران ، نخستین مدال کاروان ایران را صید کرد. میران که در وزن + 100کیلو پیکارهای جودوی بازیهای آسیایی تا فینال بخوبی پیش رفته بود، در فینال مغلوب
کد خبر: ۱۴۶۳۲
موریوتا از ژاپن شد و به مدال نقره قناعت کرد. میران در رقابت های آزاد بازیهای آسیایی نیز برای کسب مدال طلا بخت دارد. اما در وزن 100کیلو عباس فلاح پس از شکست در مقابل جودوکار ژاپنی ، تمامی مبارزات خود را با پیروزی پشت سر گذاشت تا با همراهی جودوکار قزاقستان به مدال برنز دست یابد.
پیکارهای امروز
امروز در سومین روز بازیهای آسیایی ، قرار است پیکارهای زیر برگزار شود: شنای زنان و مردان ، سینکر و نایزد (شنای موزون و هماهنگ )، واترپلوی مردان ، اسنوکر، شمشیربازی (انفرادی اپه زنان و سابر مردان )، وزنه برداری مردان و زنان ، فوتبال مردان ، والیبال ساحلی زنان و مردان ، ژیمناستیک مردان ، تنیس روی میز تیمی مردان و زنان ، اسکواش ، هندبال مردان ، هندبال زنان ، جودوی مردان در اوزان 81و 90کیلو، جودوی زنان در اوزان 63و 70کیلو، تنیس زنان ، راگبی ، سپک تاکرای مردان و زنان ، سافت بال و رقابت های قایقرانی در مواد مختلف.
مدالهای روز
امروز قرار است 18مدال طلا توزیع شود. در پایان پیکارهای امروز که قرار است راس ساعت ( 15به وقت تهران ) خاتمه یابد، 6مدال طلا در شنا، 2مدال طلا در شمشیربازی ، 4مدال طلا در جودو، 2مدال طلا در وزنه برداری ، 2مدال طلا در سپک تاکرا، یک مدال طلا در رگبی و یک مدال طلا در ژیمناستیک توزیع خواهد شد. با احتساب مدالهای نقره و برنز (در جودو در هر وزن 2مدال برنز داده می شود)، امروز شاهد تقسیم 58مدال خواهیم بود که طبیعی است چینی ها برای این مدال ها نقشه های فراوانی کشیده اند.
چین پیشتاز بازیها
تا دیشب چین با 7طلا ، ژاپن با 6طلا ، کره جنوبی با 2طلا و قزاقستان با یک طلا در مکانهای اول تا چهارم بازیها قرار گرفتند و ایران با یک نقره و یک برنز مکان پنجم جدول را به خود اختصاص داد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها