تمجید رهبر انقلاب وظیفه مجلس یازدهم را سنگین تر کرد
نمایندگان در گفت و گو با جام‌جم آنلاین:

تمجید رهبر انقلاب وظیفه مجلس یازدهم را سنگین تر کرد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با ابراز امیدواری از اینکه مجلس در این بتواند در مدت زمان باقی مانده وظیفه خود را در راستای حل مشکلات معیشتی و از جمله مسکن که موضوع بسیار مهمی است به خوبی انجام دهد، گفت: بیانات رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان، چراغ راه سال پایانی این دوره مجلس بود.
کد خبر: ۱۴۰۹۴۷۵

وی تاکید کرد: باید مجلس در این مدت در ارتباط با اجاره بها قوانینی را که در جهت رفع مشکلات مردم است مصوب‌ کند تا به این ترتیب بتوان بخشی از مشکلات افتصادی مردم را برطرف کرد.

علی حدادی در گفتگو با جام‌ جم آنلاین در خصوص محورهای مهم دیدار رهبری با نمایندگان مجلس گفت: بیاناتی که رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس داشتند بسیار مهم بود، از جمله که ایشان فرمودند: من از اول تشکیل این مجلس، اعتقاد خودم و علاقه‌ خودم به این مجلس را که از روی اطّلاع بود، عرض کردم، گفتم مجلس، مجلسِ انقلابی است. الآن هم من بعد از سه سال همین را تکرار می کنم.

وی تصریح کرد: چنین بیاناتی از رهبر انقلاب باعث افتخار ما نمایندگان مجلس است.

حدادی ادامه داد: رهبری همچنین در این دیدار به موضوع و اصل مهم قانونگذاری اشاره داشتند و به این ترتیب وظیفه مجلس در این زمینه سنگین تر شد همچنین ایشان بر اولویت ارتباط نمایندگان مجلس با مردم تاکید داشتند و اینکه این ارتباط باید بیشتر شود.

وی با تاکید رهبری بر لزوم اولویت بررسی لوایح دولت در مجلس افزود: در جهت بررسی لوایح به خصوص برنامه هفتم توسعه باید دقت لازم صورت گیرد و در این ارتباط همکاری و انسجام مجلس و دولت اهمیت بسیاری دارد. اصولا قوا و دستگاه‌های مختلف باید تکمیل کننده هم باشند و میان آنها نگاه همکاری و هم‌افزایی برقرار باشد.

حدادی ابراز امیدواری کرد؛ مجلس در این زمینه بتواند وظیفه خود را در راستای حل مشکلات معیشتی و از جمله مسکن که موضوع بسیار مهمی است به خوبی انجام دهد.

وی تاکید کرد: باید مجلس در این مدت در ارتباط با موضوع اجاره بها قوانینی را که در جهت رفع مشکلات مردم است مصوب‌کند تا به این ترتیب بتوان بخشی از مشکلات افتصادی را برطرف کرد.

این نماینده مردم در مجلس خاطر نشان کرد با همکاری دولت و‌ مجلس بتوان برنامه هفتم توسعه را مطابق با نیاز کشور و‌اولویت بندی در بخش ها و حوزه های مختلف این برنامه مورد بررسی قرار داد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: باید هر روز در مجلس یکی از بیانات و مطالبات رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهیم، البته ایشان گلایه داشتند که سیاست های کلی نظام قانون گذاری تبدیل به قانون نشده و توجه به این موضوع یکی از مطالبات ایشان از مجلس بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها