مدیر دفتر بهره‌ برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران:

اطراف رودخانه ها اتراق نکنید

مدیر دفتر بهره‌ برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان هشدار داد و گفت: تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۱۴۰۲۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین، علیرضا ارسطویی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تقاضای ما از شهروندان این است که از هرگونه تردد، استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دریاچه سدها و کانال های آبیاری خودداری کرده و به تابلوهای هشدار سیل توجه ویژه ای داشته باشند، اظهارکرد: با توجه به ماهیت فصل بهار هر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه ها وجود دارد و کم توجهی و بی احتیاطی شهروندان به هشدارها ممکن است خسارات و حوادث ناگوار به دنبال داشته باشد.

به گفته وی، هشدار احتمال وقوع ‌سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‌رودخانه و مسیل ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

مدیر دفتر بهره‌برداری و نگهداری تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران با تاکید بر اینکه شنا کردن در سد و اطراف رودخانه سدها بسیار خطرناک است و هر سال شاهد وقوع حوادث ناگوار در این حوزه هستیم، گفت: شهروندان باید به نکات ایمنی توجه ویژه داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها