وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد؛

تعلیق شرکت‌ های هواپیمایی در صورت تخلف

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: احتمال بروز تاخیر در برخی از پروازها با توجه به شرایط ناپایدار جوی، ورود سامانه‌های بارشی فعال و هشدارهای سازمان هواشناسی وجود دارد و و به مسافران توصیه می‌شود که قبل از عزیمت به فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
کد خبر: ۱۴۰۲۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو افزود: بر همین اساس به مسافران توصیه می‌شود که قبل از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد به شماره ۱۹۹ و یا اطلاعات پرواز فرودگاه مبدأ تماس گرفته و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

وی با بیان اینکه در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲، در مجموع ۱۹ هزار و ۶۵۰ مجوز پرواز برای مسیرهای داخلی و بین‌المللی توسط سازمان هواپیمایی کشوری صادر شده است، تصریح کرد: از این تعداد مجوز صادر شده تاکنون ۱۷ هزار و ۹۲۳ پرواز (نشست و برخاست) انجام شده است.

یازرلو گفت: از مجموع مجوزهای صادر شده سهم مسیرهای داخلی ۱۳ هزار و ۸۳۴ مجوز و مسیرهای بین‌المللی پنج هزار و ۸۱۶ مجوز است.

وی ادامه داد: از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا دهم فروردین ماه در مجموع دو میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۰۲ مسافر (اعزام و پذیرش) با ۱۷ هزار و ۹۲۳ پرواز (نشست و برخاست) جابه‌جا شدند.

یازرلو گفت: از مجموع مسافران جابه‌جا شده در این بازه زمانی، یک میلیون و ۷۵۸ هزار و ۴۶۶ مسافر داخلی با انجام ۱۴ هزار و ۶۹۸ پرواز داخلی و ۴۵۴ هزار و ۳۶ مسافر بین المللی با انجام سه هزار و ۲۲۵ پرواز خارجی جابه جا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها