در آغازین روزهای سال 1402 فرماندار عجیب الانتصاب شهرستان لردگان در دولت رئیسی که با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور دولت تدبیر و امید به فرمانداری شهرستان لردگان منصوب شده بود برکنار و سرپرست فرمانداری جدید لردگان منصوب شد.
کد خبر: ۱۴۰۲۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین- چهار محال و بختیاری؛لردگان- غلامعلی حیدری سودجانی استاندار چهار محال و بختیاری شامگاه دیشب در اقدامی جهادی و انقلابی فرماندار عجیب الانتصاب شهرستان لردگان را که دراستقرار دولت سیزدهم و درست در زمانی که وزرای دولت سیزدهم در صحن بهارستان مشغول دفاع از برنامه ها و اقدامات آتی خود بودند و هنوز وزیر کشور دولت سیزدهم احمد وحیدی از دولت رای اعتماد اخذ نکرده بود با پیگیری های مداوم و مستمر نماینده این شهر وزیر کشور دولت سیزدهم در اقدامی عجیب رضا ساطحی بامیری را بعنوان فرماندار شهرستان لردگان منصوب و وی در این پست مشغول بکار شد.

عزل و برکناری فرمانداری شهرستان لردگان

رضا بامیری ساطحی که با پیگیری مداوم و مستمر نماینده لردگان و با حکم رحمانی فضلی وزیر دولت حسن روحانی به فرمانداری شهرستان لردگان منصوب شد

عجیب و غریب ترین انتصاب در استانداری چهار محال و بختیاری اول شهریور ماه 1400

این انتصاب در نوع خود بشدت عجیب و غریب بنظر آمد ولی باتوجه به روی کار آمدن دولت جدید و منتخب سیزدهم تحت الشعاع قرار گرفته و هیچ رسانه و خبرگزاری به این موضوع نپرداخت چون همه سرگرم چینش و رصد اخبار و اطلاعات دولتمردان جدید بودند.

برگزاری مراسم و تودیع و معارفه فرماندار شهرستان لردگان در دولت ابراهیم رئیسی با حکم وزیر کشور دولت حسن روحانی

و در روز دوشنبه  اول شهریور سال 1400 با حضور استاندار وقت و مدیران سیاسی و امنیتی استان رضا بابامیر ساطحی با حکم  عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور دولت حسن روحانی  به‌عنوان فرماندار لردگان منصوب شد.

عزل و برکناری فرمانداری شهرستان لردگان

عزل و برکناری فرماندار باقیمانده  از دولت دوازدهم  توسط استاندار دولت سیزدهم

عزل و برکناری فرماندار جامانده از دولت تدبیر و امید پس از گذشت قریب دو سال

تا اینکه شامگاه گذشته چهارشنبه 9 فروردین پس از گذشت قریب یک سال و نیم فرماندار جنجالی شهرستان لردگان عزل و برکنار و منصور کریمزاد سورشجانی از نیروهای وزارت کشور و شاغل در مدیریت بحران استان با حکم استاندار چهار محال بعنوان سرپرست فرمانداری لردگان منصوب شد.

عزل و برکناری فرمانداری شهرستان لردگان

منصور کریمزاده سورشجانی- سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لردگان

معرفی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان لردگان با حکم استاندار

شایان ذکر است منصور کریمزاده سورشجانی در وضعیتی به این پست منصوب شد که خود را آماده می کرد وارد کارزار رقابت انتخاباتی مجلس دوازدهم نموده که با این تفاصیل دیگر شرائط برای وی کمی سخت و تقریباً ناممکن گشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها