مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: شب گذشته و در سیزدهمین روز از فعالیت این ستاد، شهر اصفهان پذیرای بیش از ۶۳ هزار مسافر بوده است.
کد خبر: ۱۴۰۲۳۵۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ جواد شفیعی اظهار کرد: شب گذشته و در سیزدهمین روز از فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، این کلان‌شهر پذیرای بیش از ۶۳ هزار مسافر بود و از زمان آغاز فعالیت ستاد از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تاکنون حدود ۹۰۰ هزار مسافر در شهر اصفهان اسکان یافتند.

وی افزود: با توجه به اعلام علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان اصفهان، این استان پس از مشهد رتبه دوم کشور در اقامت مسافران را به خود اختصاص داده است. افتخار می‌کنیم که رسالت مدیریت اسکان مسافران نوروزی را با استفاده از ظرفیت‌ها و همکاری سایر بخش‌های دولتی و خصوصی به‌ویژه اداره کل آموزش و پرورش و اتحادیه مشاوران املاک به‌خوبی انجام داده‌ایم.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه شب گذشته تمام ظرفیت هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای شهر اصفهان برای اسکان مسافران تکمیل شد، ادامه داد: از بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا شامگاه هشتم فروردین سال جاری، بالغ بر ۱۰۰ هزار مسافر در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای این کلان‌شهر اسکان یافتند و شب گذشته نیز بالغ بر ۱۷ هزار مسافر در مدارس آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اینکه در ۱۷۰۰ منزل استیجاری که در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته بود نیز بیش از ۱۳ هزار نفر اسکان یافتند، گفت: شب گذشته باغ فدک شهر اصفهان به عنوان تنها محل اقامت مسافران به‌صورت چادرخواب، پذیرای تعداد ۱۲۸۶ خودرو با جمعیتی حدود ۶۵۰۰ مسافر نوروزی بود.

شفیعی گفت: امیدوارم در زمان باقی‌مانده نوروز، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگرانی باشیم که اصفهان را مقصد سفر خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه اطلاعات درباره ظرفیت باقی‌مانده اسکان در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مراکز اقامتی آموزش و پرورش و منازل استیجاری و باغ فدک است.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها