در جلسه امروز هیئت دولت صورت گرفت؛

تشدید نظارت و بازرسی برای کنترل قیمت‌ها

رئیس جمهور با اشاره به احتمال گرانفروشی و تخلف برخی واحد‌های صنفی در ابتدای سال، بر تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به احتمال گرانفروشی و تخلف برخی واحد‌های صنفی در ابتدای سال، بر تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۴۰۲۳۴۹

به گزارش جام جم آنلاین، در جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت قیمت کالا‌های اساسی، ستاد تنظیم بازار و وزارتخانه‌ها درباره نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها گزارش دادند.

در این جلسه رئیس جمهور از وزرای اقتصادی کابینه، کیفیت روش‌ها و راهکار‌های نظارت بر کنترل قیمت‌ها را جویا شد و آقایان فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاندوزی وزیر اقتصاد و ساداتی‌نژاد وزیر جهادکشاورزی از نحوه نظارت و کنترل قیمت‌ها با بهره‌گیری از سامانه جامع تجارت و سامانه ۱۲۴، کنترل و نظارت فروشگاهی و همچنین نظارت و بازرسی‌های میدانی گزارش‌هایی ارائه کردند.

آقای رئیسی در ادامه با اشاره به احتمال گرانفروشی و تخلف برخی واحد‌های صنفی در ابتدای سال، بر تشدید نظارت و بازرسی در کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

در جلسه امروز همچنین گزارشی آخرین وضعیت اقدامات و بررسی‌های صورت گرفته برای اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان ارائه شد و رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش را مکلف کرد، بادقت و سرعت بیشتر اجرای این قانون را تا تحقق کامل حقوق و مطالبات قانونی فرهنگیان پیگیری کند.

آقای رئیسی همچنین به معاون اول رئیس جمهور ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند./صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها