حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در بدو ورود به فرودگاه ونوکووای مسکو گفت روابط ایران و روسیه در همه زمینه‌ها رو به پیشرفت است.
کد خبر: ۱۴۰۲۳۲۷

به گزارش جام جم آنلاین؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، در بدو ورود فرودگاه ونوکووای مسکو گفت روابط ایران و روسیه در همه زمینه‌ها رو به پیشرفت است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیات سیاسی، اقتصادی و پارلمانی، شامگاه سه‌شنبه با استقبال میخائیل بارانوف، معاون دپارتمان دوم آسیای وزارت امور خارجه روسیه وارد مسکو شد.
حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، علی علیزاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه، علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی و ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه، حسین امیرعبداللهیان را در این سفر همراهی می‌کنند.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان فردا چهارشنبه در تالار تشریفات وزارت امور خارجه روسیه با سرگئی لاوروف دیدار و گفت و گو می‌کند.
وزرای خارجه ایران و روسیه پس از پایان مذاکرات دوجانبه با حضور هیات‌های دو کشور، در نشست مشترک خبری پاسخگوی سئوالات خبرنگاران خواهند بود.

تعداد بازدید : 12

موضوعات دوجانبه، از جمله مباحث اقتصادی و سیاسی و نیز تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، در دستور کار مذاکرات حسین امیرعبداللهیان و سرگئی لاوروف خواهد بود.
آقای امیرعبداللهیان عصر چهارشنبه با حضور در مجلس دومای روسیه، در نشست کمیته روابط خارجی دوما شرکت و با قانونگذاران روسی گفت و گو می‌کند.
پیش از این قرار بود نشست چهارجانبه وزرای خارجه ایران، روسیه، سوریه و ترکیه در مسکو برگزار شود، اما این نشست پس از سفر رئیس جمهور سوریه به مسکو، به تعویق افتاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها