مهم‌ترین و جنجالی‌ترین اتفاقات سال را مرور کرده‌است

حوادث تلخ و شیرین‌ 1401

رئیس روابط‌ عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان منطقه اهواز گفت: حادثه آتش سوزی در بوتان گاز اهواز تلفات جانی نداشت و چهار نفر در پی این حادثه مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۴۸

به گزارش جام جم آنلاین، سیداسد میرعالی روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارکرد: ساعت ۱۰ صبح امروز یکی از مخازن بوتان گاز خوزستان در منطقه «ملاشیه» اهواز دچار آتش سوزی شد و حریق به تاسیسات سرایت کرد.

وی افزود: چهار نفر از کارکنان بوتان گاز در پی بروز این حادثه مصدوم شدند که ۲ نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند.

این مقام مسئول در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان منطقه اهواز ادامه داد: با کمک عوامل آتش نشانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان و شهرداری اهواز، بخش عمده آتش مهار شده اما حریق در یک مخزن هنوز ادامه دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز نیز در گفت و گو با ایرنا بیان‌ کرد: آتش مخازنی که دچار حریق شده است، نباید به یکباره خاموش شود به این دلیل که احتمال وقوع انفجارهای دیگری وجود دارد.

ابراهیم قنبری گفت: به همین منظور ماموران آتش نشانی با خنک نگه داشتن مخازن تا زمان سوختن کامل گاز در محل هستند و از گسترش آتش سوزی به سایر نقاط شرکت بوتان جلوگیری می‌کنند.

به گفته رییس شرکت بوتان گاز اهواز، در ۴۸ ساعت آینده تولید و توزیع گاز مایع در مدار قرار می گیرد؛ میزان خسارت وارده در دست بررسی های کارشناسی است و نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها