جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد از شناسایی و دستگیری عامل حریق وسایل شهربازی پارک ملت اسدآباد خبرداد.
کد خبر: ۱۴۰۲۱۱۵

به گزارش جام جم آنلاین همدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نظر آبادی در این رابطه اظهار کرد: در اولین ساعت از بامداد دومین روز نوروز، یک فقره آتش سوزی وسایل شهر بازی پارک ملت از طریق ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : سریعاً عوامل پلیس‌های تخصصی به اتفاق ماموران گشت کلانتری ۱۲ "جانبازان" در محل حاضر و به بررسی موضوع پرداختند.

سرهنگ نظر آبادی با بیان اینکه پس از بررسی دقیق موضوع، تلاش گسترده‌ای برای دستگیری مظنون آغاز شد، گفت: روز گذشته با هماهنگی مرجع قضایی یک متهم در این رابطه دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را وجود اختلافات شخصی با فردی که اقدام به اجاره وسایل شهر بازی کرده است عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازجویی فنی و مواجهه با قرائن و شواهد موجود در پلیس آگاهی، اظهار کرد: در ادامه نامبرده به سرقت یک دستگاه خودروی سواری تیبا در سطح شهرستان نیز معترف که ضمن کشف، خودرو تحویل مال باخته شد.

جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها