رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که طی دو روزآینده در سطح استان تهران شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود و از روز یکشنبه (۶ فروردین) سامانه بارشی وارد استان تهران می شود.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۷۱

به گزارش جام جم آنلاین، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران از امروز تا یکشنبه (۴ تا ۶ فروردین) آسمانی صاف تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد ملایم و در مناطق پرتردد شهری در برخی ساعات همراه با غبار محلی رقیق پیش‌بینی می‌شود همچنین در پاره ای نقاط به‌ویژه ارتفاعات رشد ابر در ساعات بعدازظهر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا یکشنبه افزایش تدریجی دما و در روز دوشنبه کاهش دما در سطح استان مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شنبه (۵ فروردین‌ماه) آسمان تهران صاف، در برخی ساعت‌ها غبار رقیق و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

در روز یکشنبه (۶ فروردین‌ماه) آسمان تهران قسمتی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و در اواخر وقت رگبار باران همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دمای هوا در این روز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها