ماموران پلیس راه و راهور هستند؛ از ۲۴ اسفند در جاده‌ ها و نقاط حادثه‌ خیز مستقر شده اند. کارشان برخورد با تخلفات حادثه‌ساز است.
کد خبر: ۱۴۰۲۰۴۸
تعداد بازدید : 30

به گزارش جام جم آنلاین، مأموران پلیس راه و راهور انتظامی کشور هستند؛ فرقی ندارد که عید باشد و تعطیلی یا ماه مبارک رمضان؛ چراکه برای خدمت رسانی به مردم به طور شبانه روزی در جاده‌ها و شهرها حضور دارند به خصوص این ایام در طرح نوروزی که از بیست و چهارم اسفند تاکنون در آماده باش کامل هستند؛ آن هم برای مدیریت ترافیک، تسهیل در تردد مسافران نوروزی و برخورد با رانندگان پرخطر یعنی آنهایی که به حریم و حقوق شهروندی احترام نگذاشته و با عجله و شتاب برای خود و دیگران حادثه می آفرینند.

خط قرمز پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۲ تخلفات حادثه‌ساز است؛ به خصوص سرعت و سبقت غیر مجاز؛ در چنین شرایطی پلیس بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد بدین صورت که انجام دو تخلف حادثه‌ساز همزمان توسط رانندگان علاوه بر اعمال قانون، ۷۲ ساعت توقیف خودرو در پارکینگ را در پی خواهد داشت.

پلیس راهنمایی و رانندگی همواره اعلام کرده که سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی از جمله مهمترین عوامل بروز حوادث و تصادفات و واژگونی خودروها است اما باز هم با مواردی مواجه هستیم که برخی رانندگان با عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیر مجاز به خصوص در راه‌های دوطرفه و نقض قوانین و مقررات، هم جان خود و سرنشینان خودرو را به خطر انداخته و هم می‌توانند برای سایر خودروها خطرآفرینی کنند که در این راستا پلیس بدون اغماض برخورد خواهد کرد؛ حتی اگر در داخل خودرو افراد خانواده هم حضور داشته باشند البته در این صورت اعمال قانون و توقیف ساعتی در انتظار متخلفان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها