رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد:

بارش باران در محورهای ۱۴ استان | ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس

رئیس پلیس راه کشور از بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۰ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۹۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بارش برف و باران را در محورهای استان‌های البرز، مازندران، زنجان، سمنان، کردستان و چهارمحال و بختیاری شاهد هستیم.

وی گفت: در محورهای استان‌های تهران، قزوین، خراسان رضوی و گیلان نیز باران می‌بارد.

رئیس پلیس راه با بیان این مطلب که هواشناسی در خصوص بارندگی برای فردا نیز هشدار داده است از مسافران نوروزی در خواست که برای تردد در محورهای کوهستانی حتماً زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند چرا که در برف شب گذشته در چالوس و هراز تعداد زیادی از هموطنان به دلیل نداشتن زنجیر چرخ در برف غافلگیر شده بودند.

سردار مومنی با بیان این مطلب که مسافران نوروزی از تردد در جاده ها هنگام شب خودداری کنند گفت: با توجه به شرایط جوی ناپایدار و بارندگی‌هایی که شاهد هستیم بهتر است هموطنان در طول روز اقدام به سفر کنند.

وی از رانندگان درخواست کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی معابر از عجله و شتاب پرهیز کرده و با رعایت مقررات رانندگی و سرعت مجاز و فاصله طولی مطمئنه تردد کنند.

سردار مومنی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص انسداد محورهای کشور گفت: در حال حاضر محور فرعی شهمیرزاد _فولادمحله به کیاسر در استان سمنان به دلیل بارش برف مسدود است.

رئیس پلیس راه کشور وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور را در حال حاضر پر حجم و روان توصیف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها