رئیس‌ کل دادگستری مازندران تشریح کرد:

جزئیات جدید از ماجرای روستای «دانیال»

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیرانداری به سمت مأموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود، دستگیر و تحویل دادسرا شد.
کد خبر: ۱۴۰۱۸۷۷

به گزارش جام جم آنلاین، سرتیپ رهام‌بخش حبیبی افزود: در پی وقوع درگیری، شرارت و قدرت‌ نمایی با سلاح سرد و گرم و همچنین تیراندازی به سمت مأموران یگان‌امداد توسط این فرد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز و پس از یک ماه کار فنی و تخصصی و اشرافیت بر موضوع، موفق شدند مخفیگاه این فرد شرور را در یکی از محله‌‎های شیراز شناسایی کنند.

سرتیپ حبیبی اظهار کرد: مأموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به مخفیگاه متهم اعزام که وی با مشاهده پلیس با یک دستگاه پراید اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی فارس افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز مأموران انتظامی موفق شدند خودرو مذکور را متوقف کنند.

سردار حبیبی ادامه داد: متهم در لحظه دستگیری با سلاح سرد به سمت مأموران حمله‌ور شد که مأموران زبده با اقدامات فنی وی را دستگیر و سه تیغه سلاح سرد نیز از او کشف کردند.

وی افزود: در پرونده این فرد سابقه دار، شرارت، قدرت‌نمایی، اخلال در نظم و امنیت عمومی، مجروح کردن سه شهروند و تیراندازی به سمت مأموران انتظامی دیده می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها