معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت خبر داد:

بازرسی بیش از ۲۰۰۰ تیم بهداشت محیط در ایام نوروز

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: افراد در تجمعات و فضای بسته حتما از ماسک استفاده کنند و بهداشت فردی را به طور دقیق رعایت کنند.
کد خبر: ۱۴۰۱۸۱۶

به گزارش جام جم آنلاین، محسن فرهادی، معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت گفت: به دلیل اینکه عید نوروز ۱۴۰۲ مقارن با شروع ماه مبارک رمضان است، بازرسان بهداشت محیط بر شیرینی فروشی ها و قنادی ها به ویژه مراکز عرضه زولبیا و بامیه نظارت خواهند داشت.

به گفته وی، در ایام تعطیلات نوروز به دلیل انجام مسافرت ها بازرسان نظارت دقیق بر تفرجگاه ها و مراکز استراحتگاهی و پذیرایی بین راهی داشته همچنین بر مراکز اقامتی نظارت می شود. مردم توجه داشته باشند تا در تجمعات و فضای بسته حتما از ماسک استفاده کنند و بهداشت فردی مانند شستن مرتب دست ها با آب و صابون یا مواد ضد عفونی کننده را به طور دقیق رعایت کنند.

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت بیان کرد: طرح نظارت نوروزی تا پایان ۱۵ فروردین بوده اما به دلیل مقارن شدن با ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

فرهادی گفت: بازرسان بهداشت محیط ضمن انجام وظایف خود بر رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ و مراکز عرضه مواد غذایی، بر پاساژ ها و مراکز خرید نظارت دارند. برای ایام تعطیلات عید نوروز بیش از دو هزار تیم بازرسی ثابت و سیار بهداشت محیط و مواد غذایی فعالیت دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها