معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با اشاره به بررسی نحوه ورود ۲۹۰ نیرو به شهرداری گفت: روش اصولگرایی و ولایت‌مداری این است که مدافع حق باشیم، بر این اساس برای همه افراد احترام قائل هستیم و جناح، گروه و دسته برای ما شاخص نیست.
کد خبر: ۱۴۰۱۷۵۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ محسن رنجبر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند در حاشیه تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان درباره روند قطع همکاری با شماری از نیروی انسانی مجموعه مدیریت شهر اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی مدیریت شهر در دوره جدید قانون‌مداری و حفظ ارزش‌ها و پیروی از روش‌های عادلانه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی‌کاری را در امور اجرایی دخالت نمی‌دهیم، افزود: بر اساس تأکیدات شورای اسلامی شهر بررسی نحوه ورود ۲۹۰ نفر از نیروی انسانی که در دوره قبل به مجموعه مدیریت شهر بدون ضابطه وارد شدند، در دستور کار قرار داده شده است.

معاون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: کسانی که درباره این موضوع فضاسازی‌ها را آغاز کردند، بهتر است ابتدا به خودشان رجوع کنند تا کسانی که عدالت را رعایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در گذشته باید قانون را در به‌کارگیری نیروها رعایت می‌کردند، گفت: با رعایت انصاف حدود یک سال این موضوع از سوی مدیریت شهر مورد بررسی قرار گرفت، در این راستا سعی کردیم به معیشت این نیروها رسیدگی شود، بر همین مبنا مسائل سیاسی را کنار گذاشتیم و عدالت و قانون را رعایت کردیم.

وی ادامه داد: روش اصولگرایی و ولایت‌مداری این است که مدافع حق باشیم، بر این اساس برای همه افراد احترام قائل هستیم و جناح، گروه و دسته برای ما شاخص نیست.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها