جنبش نجباء هتک حرمت قرآن کریم از سوی سربازان ارتش اوکراین را به‌شدت محکوم کرد و از ملت‌ها و دولت‌های مسلمان خواست که ضمن دفاع مسئولانه از حریم وحی، تجدیدنظر در روابط با کیف را در رأس اقدامات خود قرار دهند.
کد خبر: ۱۴۰۱۶۷۷

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، جنبش مقاومت اسلامی نجباء در واکنش به اقدام شنیع سربازان اوکراینی در بی‌حرمتی و به آتش کشیدن قرآن کریم، بیانیه محکومیتی صادر و تصریح کرد: مسلمانان در نقاط مختلف جهان با تأسف، درد و خشم، شاهد تعرض سربازان اوکراینی به حرمت کتاب خداوند (قرآن کریم) هستند.

نجباء ضمن تأکید بر اینکه مقدسات اسلامی از جان و مال و هرچیز ارزشمندی گران‌بهاتر می‌باشد، رفتار روان‌پریشانه نظامیان اوکراینی را تقبیح کرد و خاطرنشان ساخت: این اقدام ناشی از فرهنگ منفور دست‌نشانده پست آمریکا و صهیونیسم (زلنسکی) است که همراه با افراد خود، به روش‌های ناپسند متوسل می‌شود تا حمایت دشمنان اسلام و بشریت را جلب کند.

در بیانیه مزبور با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد مسلمان، دارودسته رئیس‌جمهور اوکراین را مسئول این عمل شنیع می‌دانند، اعلام شده است: مقاومت اسلامی نُجَباء از همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی می‌خواهد که در دفاع از حریم وحی، واکنش مسئولانه داشته باشند و چه‌بسا باید تجدیدنظر در روابط و مواضع در قبال دولت اوکراین را در رأس اقدامات خود قرار دهند.

جنبش نُجَباء در پایان از ملت و دولت عراق خواست که پیشگام باشند و در برابر این اقدام نفرت‌انگیز، موضعی محکم اتخاذ کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها