دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان وبلوچستان از ایجاد و راه اندازی  80 جایگاه جدید در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۵۷

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان؛ حجت محمد قاسمی در كارگروه احداث جايگاه هاي جديد استان که با حضور مسئولان و متولیان این حوزه برگزار شد اظهار داشت: سیستان وبلوچستان همواره با مشکل کمبود جایگاه های سوخت بنزین و به ویژه سی ان جی مواجه بوده است.

 

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق عامه و برآورده ساختن این مطالبه جدی مردم سیستان وبلوچستان ضرورت داشت تا هر چه سریعتر اقدامات عملی صورت بگیرد که با مشارکت دولت و بخش خصوصی قرار است در آینده ای نزدیک تعداد جایگاه های موجود در استان افزایش یابد.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها دو جایگاه cng در استان فعال است که به هیچ وجه جوابگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست و در همین راستا مقرر شد تا تعداد 50 جایگاه سی ان جی جدید با تجهيزات يارانه اي در شهرهای مختلف استان فعال شود.

 

به گفته محمدقاسمی؛ در خصوص افزایش تعداد جایگاه های بنزین نیز مصوب شد تا 30 جایگاه جدید به تعداد 125 جایگاه موجود و فعال افزوده شود که در مجموع سیستان وبلوچستان با افتتاح و راه اندازی این تعداد دارای 155 جایگاه سوخت بنزین خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است به زودی فراخوان این جایگاه ها توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی استان منتشر شود و در اسرع وقت با حمایت دولت و بخش خصوصی به بهره برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها