کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه؛

اختلاف دمای بهاری ۲۰ درجه‌ای ۲ نقطه کرمانشاه

دکتر نادر نوروزی در جلسه شورای معاونین که با حضور مدیران در شهرداری منطقه هشت برگزار شد با تاکید بر سرعت دهی به پروژه ممیزی املاک و مستغلات اظهار کرد: سازمان فاوا نسبت به تجهیز امکانات جهت تسریع در ممیزی املاک شهر کرمانشاه اقدام کند.
کد خبر: ۱۴۰۱۳۹۶

جام جم آنلاین؛ مناطق نسبت به اتمام، تصحیح، ترمیم و خط کشی آسفالت اقدام فوری داشته باشند.

شهردار کرمانشاه با اشاره به ایام نوروز تصریح کرد: پروژه های زیباسازی و عمرانی باید هرچه سریعتر به اتمام برسد و ثمره آن را شهروندان ببینند.

نوروزی با بیان اینکه پروژه معبر جدید میناآباد طی روزهای آینده افتتاح می شود گفت: این پروژه ضمن خارج کردن شهرک صدرا از بن بست، در کاهش ترافیک میدان آزادگان و شهرک پردیس نقش مهمی دارد.

وی با تاکید مجدد بر ایام نوروز، خواستار توجه بیشتر مناطق به پروژه های زیباسازی و نورپردازی شد و افزود: اجرای برنامه های فرهنگی در این ایام باعث شور و نشاط در شهر می شود که باید در دستور کار قرار گیرد.

شهردار کرمانشاه در پایان با اشاره به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: شستشو و غبارروبی مساجد در این ایام مد نظر قرار گیرد، در پارک ها جنگ شادی برگزار شود و در پارک رهایی منطقه هشت باتوجه به موقعیت خوبی که دارد، با استفاده از پرده سینمایی، برای شهروندان فیلم پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها