یزد- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در چهارشنبه آخر سال با افرادی که قصد برهم زدن نظم، امنیت و جان شهروندان را دارند به صورت قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد و وسایل نقلیه ای که باعث ایجاد مزاحت برای شهروندان شوند توسط پلیس توقیف و در پارکینگ خواهند ماند.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۵۹

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، سردارعباسعلی بهدانی فرد با بیان این خبر اظهارداشت: آخرین روز های سال جاری را سپری خواهیم کرد که به حمدالله با فراز و نشیب های بسیاری که در حوزه انتظامی داشتیم با کمک شما همکاران عزیز توانستیم سربلند باشیم.

وی با اشاره به راه اندازی اماکن رفاهی و پروژه های عمرانی استان یزد در آینده ای نزدیک افزود: در سالی که رو به پایان است نیروی انتظامی استان به تلاش شبانه روزی خود امنیت مطلوبی را برای شهروندان فراهم کرده است که این امر جز پاداش اللهی قابل جبران نیست.

بهدانی فرد تصریح کرد: پلیس یزد در بحث چهارشنبه آخر سال با افرادی که قصد برهم زدن نظم، امنیت و جان شهروندان را دارند به صورت قاطعانه برابر قانون برخورد خواهد کرد و وسایل نقلیه ای که باعث ایجاد مزاحت برای شهروندان شوند توسط پلیس توقیف و در پارکینگ خواهند ماند.

وی افزود: استان یزد جز یکی از استان های مهمان پذیر در ایام نوروز می باشد که نیروی انتظامی استان تمام تلاش خود را خواهد کرد که امنیت مطلوب را برای شهروندان و مسافران رقم بزند.

سردار بهدانی فرد از کارکنان دخیل در دستگیری عامل به آتش کشیدن مساجد یزد تقدیر و تشکر کرد و گفت: سرعت عمل پلیس در دستگیری عامل تعرض به مساجد یزد نشان دهنده هوشمندی و همکاری تمامی پلیس های تخصصی استان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها