فرماندار شهرستان کبودراهنگ گفت: با توجه به نیاز و درخواست شهروندان، تقاضای افزایش سهمیه گوشت قرمز و مرغ منجمد برای کبودراهنگ به دستگاه های استانی داده شده است.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۴۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، مسلم غلامی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار این شهرستان با تلاش مضاعف برای مناسب‌سازی قیمت‌ها، کنترل گرانی و برخورد با گرانفروشان وتوزیع اقلام آمادگی صد درصدی دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مشکلی در تامین و عرضه کالاهای اساسی در بازار کبودراهنگ نداریم، افزود: هر ساله در ایام تعطیلات مسافران زیادی برای بازدید از مناطق گردشگری و غار علیصدر به این شهرستان سفر می‌کنند که تقاضای اختصاص سهمیه کالاهای اساسی و آرد جداگانه به این مناطق را از استان داریم.

غلامی یادآور شد: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت ها و دیگر تخلفات توسط برخی افراد فرصت طلب، انجام گشت های مستمر و حضور همیشگی بازرسان با همکاری بسیج اصناف در سطح بازار تشدیدخواهد شد.

غلامی همچنین در همایش ستاد مردمی با موضوع جهاد تبیین با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان همدان اعتبارات خوب و پروژه‌هایی بسیاری برای این شهرستان اختصاص داده شد، اظهار کرد: از کل اعتباراتی که رئیس جمهور در جریان سفر به استان به شهرستان کبودراهنگ اختصاص داد، اعتباری افزون بر ۸۷۸ میلیارد تومان مربوط به شهرستان کبودراهنگ است.

وی با تاکید بر اینکه با تزریق اعتبارات اختصاص یافته در سفر رئیس جمهور به شهرستان در طول سه سال جهش چشمگیری در توسعه این شهرستان رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: دستور حل مشکل قدیمی زمین شهری و اوقاف را یکی دیگر از دستاوردهای مهم سفر ریاست جمهوری به استان همدان می‌توان برشمرد.

غلامی یادآور شد: با توجه به سنگ اندازی‌های دشمن بهترین و مهمترین کاری که باید از سوی دلسوزان برای نظام انجام شود جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

فرماندار کبودراهنگ گفت:️ در دوران دفاع مقدس، فرزندان این خطه از ارزش‌های اسلامی و اعتقاداتشان، با شجاعت دفاع کردند و ثمره آن ۶۴۳ شهید گرانقدر، ۱۸۰۰جانباز و آزاده سرافراز و ۶۰۰۰رزمنده بوده است ضمن اینکه در امتداد آن نیز در همه صحنه‌ها حضوری موثر داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها