مسئول کتابخانه توحید سامن از برگزاری نمایشگاهی از کسب و کارهای کوچک خانگی با حضور هنرمندان در زمینه های قلم زنی، میناکاری، خراطی، قالی بافی، گلیم بافی، مرواربافی، طراحی و خیاطی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۱۲۴۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر، سکینه تاجوک افزود: پیرو برگزاری جلسه انجمن کتابخانه های عمومی بخش سامن با حضور امام جمعه، بخشدار و شهردار این شهر، مصوبه ای مبنی بر برگزاری نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک خانگی» به تصویب رسید.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه به اهمیت نقش کتابخانه ها در جامعه و کمک به کسب و کارهای کوچک با برگزاری کارگاه های آموزشی، نمایشگاه ها و ارائه منابع مناسب اشاره شد و در همین راستا طرحی مصوب شد تا عموم مردم شهر سامن از محیط کتابخانه برای رسیدن به این هدف بهره مند شوند.

تاجوک خاطرنشان کرد: به پشتوانه این مصوبه ترتیبی داده شد تا با مساعدت ارگان های مربوطه از جمله اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری، نمایشگاهی از دستاوردهای کسب و کارهای کوچک خانگی برگزار شود تا بدین وسیله ضمن کشف استعدادها، امکان آموزش در کارگاه های آموزشی برای علاقمندان فراهم شود و در نهایت مهارت لازم را یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه از اهداف دیگر برپایی این نمایشگاه، شناساندن کتابخانه به عنوان یک مکان فرهنگی در شهر سامن بوده است، گفت: در این نمایشگاه فعالیت هایی در زمینه قلم زنی، میناکاری، خراطی، قالی بافی، گلیم بافی، مرواربافی، طراحی و خیاطی در معرض بازدید عموم مردم قرار گرفت که با استقبال عموم مردم مواجه شد.

مسئول کتابخانه توحید سامن خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با نمایش هنرهای دستی و همچنین استقبال از بهار با چیدمان سفره های هفت سین توسط شرکت کنندگان شور و اشتیاق خاصی را به بازدیدکنندگان انتقال داد و در نهایت مقرر شد این برنامه با توجه به درخواست بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان به صورت دوره ای برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها