چهاردهمین مرکز نیکوکاری شهرستان سمیرم همزمان در ایام نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت قائم (عج) افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۰۰۸۸۱

جام جم آنلاین اصفهان ؛ مسلم سلیمانی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمیرم، در مراسم آیین افتتاح مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) منطقه وردشت، گفت: همزمان در نیمه شعبان چهاردهمین مرکز نیکوکاری این شهرستان، در شهر فتح آباد از توابع بخش وردشت افتتاح شد.

مسلم سلیمانی با اشاره به فلسفه ایجاد مراکز نیکوکاری، ادامه داد: نیکوکاری از جلوه های سودرسانی به نیازمندان است و از آنجا که مردم در شعاع اثرشان برای رفع نیاز اطرافیان خود دغدغه مند هستند، کمیته امداد در تلاش است بیش از پیش با ایجاد مراکز نیکوکاری و هدایت ظرفیت های خیران و شناسایی نیازمندی ها، برای توانمندسازی محرومان در محلات خدمت رسانی کند.

وی در حاشیه این مراسم، با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند در آستانه سال نو با شعار «عیدی برای همه» در شهرفتح آباد سمیرم، افزود: هفته احسان و نیکوکاری فرصت مناسبی است تا هر فرد در حد توان هر کمکی که می تواند به نیازمندان و خانواده های کم بضاعت ارائه دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سمیرم، با دعوت از خیران برای حمایت از خانواده های نیازمند، گفت: خیران می توانند هدایای نقدی و غیر نقدی خود را با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری این نهاد اهدا و یا با شماره گیری کد#۰۳۱۴*۸۸۷۷* به نیازمندان شهرمان عیدی دهند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها