مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز خبر داد:

مجوز مشاغل خانگی در کمترین زمان ممکن صادر می شود

استاندار البرز گفت: از سازمان نظام مهندسی استان انتظار می رود مجموعه مشکلات و مسائل را احصا کرده و برای بررسی و حل موانع ساخت و ساز استان ارائه دهند.
کد خبر: ۱۴۰۰۸۱۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در نشست با جمعی از اعضای نظام مهندسی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: بخش عمده ای از ساخت و سازها در استان براساس اصول مهندسی و نظارت کافی شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که از این پس بناها با نقشه‌های بهتر، مصالح ساختمانی روز دنیا و معماری اصیل ایرانی اسلامی شکل گیرد.

عبداللهی گفت: شهرداری‌ها و نظام مهندسی باید تعامل ویژه ای در ساخت و سازها داشته باشند و این امر براساس یک نقشه واحد و مورد تایید، دنبال شود.

وی افزود: از سازمان نظام مهندسی استان انتظار می‌رود مجموعه مشکلات و مسائل را احصا کرده و برای بررسی و حل موانع ساخت و ساز استان ارائه دهند.

عبداللهی گفت: این اراده وجود دارد که ساماندهی ساخت و ساز ها در استان را آغاز کنیم و الگوی کشور باشیم.

وی افزود: نوسازی و ساماندهی بافت‌های فرسوده از جمله برنامه های مهم کشور و استان است که درصدد هستیم با مشوق های مختلف، پیمانکاران و مردم را برای این امر ترغیب کنیم.

استاندار البرز افزود: سازمان نظام مهندسی استان می تواند همراهی راهگشایی را در ساماندهی بافت‌های ناکارآمد شهری داشته باشد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها