وزیر کشور در آیین افتتاح مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) زنجان :

احداث هر مجموعه درمانی مصداق فرمایش رهبری است که بیماران نباید جز درد بیماری غم دیگری داشته باشند

وزیر کشور با بیان اینکه احداث  هر مجموعه درمانی، غم را از چهره بیماران می‌زداید، گفت: این اقدام مصداق فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند، بیماران نباید جز درد بیماری، غم دیگری داشته باشند.
وزیر کشور با بیان اینکه احداث هر مجموعه درمانی، غم را از چهره بیماران می‌زداید، گفت: این اقدام مصداق فرمایش مقام معظم رهبری است که می فرمایند، بیماران نباید جز درد بیماری، غم دیگری داشته باشند.
کد خبر: ۱۴۰۰۶۱۸

به گزارش جام جم آنلاین زنجان،   احمد وحیدی ، در آیین افتتاح مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) زنجان، با تقدیر از بانیان طراحی و اجرای این مجموعه افزود: همه عوامل  دخیل در احداث  این مرکز در این ثواب شریک هستند.


وزیر کشور تصریح کرد: خیرساز بودن این مجموعه، این اقدام را ارزشمندتر می‌کند.


دکتر وحیدی  با بیان اینکه مجموعه خیرسازان، از سازمان‌های توسعه یافته محسوب می‌شوند، اظهار داشت: فعالیت برای کمک به بیماران به طور کل و بیماران سرطانی بطور خاص، اقدام قابل تقدیر است.


وی با اشاره به  استرس‌زا بودن  شغل کادر درمان، آن را از شریف‌ترین مشاغل عنوان کرد و گفت: کار فعالان این صنف برای همراهی با مردم به ویژه در ایام کرونا،  قابل تقدیراست.


وحیدی با بیان اینکه امید به زندگی در ایران از  ۵۲ سال در  قبل از انقلاب، به ۷۷ سال  رسیده است که بیانگر ارتقاء سطح زندگی است و حاکی از این است که در حوزه دانش و خدمات رسانی، به سطح بالایی رسیده‌ایم که از نتایج پیروزی انقلاب است.



newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها