از مدیرعامل پتروشیمی جم، به عنوان پتروشیمی برتر نوآوری در دیجیتال تقدیر شد؛

شرکت برتر نوآوری در دیجیتال

در اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون رخ داد؛

انعقاد ۳۴ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان پتروشیمی ها 

رئیس هیئت مدیره مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران از انعقاد ۳۴ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی و شرکت های پتروشیمی در رویداد پتروفن زون خبر داد. 
کد خبر: ۱۴۰۰۵۴۱

 

 

 

جام جم آنلاین _ خوزستان، اسلان قنواتی ظهر امروز سه‌شنبه ١۶ اسفند در حاشیه اختتامیه رویداد فناورانه پتروفن زون در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رویداد فناورانه پتروفن زون مجموعه‌هایی از جمله منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت‌های پتروشیمی اروند، مارون، فجر و تندگویان، پارک علم و فناوری خوزستان و فن بازار ایران، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و شرکت های دانش بنیان، شرکت شهرک های صنعتی و سازمان صمت خوزستان حضور داشتند.

 

وی افزود: براساس نیازسنجی شرکت‌های پتروشیمی، شرکت های دانش بنیان برای حضور در این رویداد رزومه های خود را ارسال کردند تا توانایی سنجی شوند.

 

رئیس هیئت مدیره مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران گفت: ۵۲۷ شرکت دانش بنیان و فناور برای حضور در این رویداد توسط تیم های تخصصی آنالیز و بررسی شدند و در نهایت ۲۰ شرکت برای حضور نهایی معرفی شدند.

 

وی تصریح کرد: به منظور حمایت از شرکت های داخلی خوزستان ۵ شرکت دانش بنیان و فناور خوزستانی برای این برنامه و معرفی توانمندی های خود به منظور انعقاد قرارداد همکاری و تفاهم نامه با شرکت های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بورسیه شدند. 

 

 قنواتی عنوان کرد: شرکت های بورسیه شده خوزستانی در این رویداد شرکت های دانش بنیان و توانمند هستند که کار خود را به تازگی آغاز کردند. 

 

وی ادامه داد: خوشبختانه این ۵ شرکت دانش بنیان و فناور خوزستانی موفق شدند با شرکت های پتروشیمی تفاهم نامه منعقد کنند. 

 

رئیس هیئت مدیره مرکز گسترش اینترنت اشیا ایران از انعقاد ۳۴ تفاهم نامه میان شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی و شرکت های پتروشیمی در این رویداد خبر داد و گفت: ۱۸ صورت جلسه در این رویداد به امضا رسید که امید است هرچه سریعتر به تفاهم نامه منجر شوند.

 

قنواتی گفت: برگزاری چنین رویدادهایی می تواند زمینه ساز توسعه و رشد شرکت های دانش بنیان در استان خوزستان و کشور شود و همچنین به ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری نیز کمک شایانی کند.

 

وی ادامه داد: اگرشرکت های دانش بنیان و فناور کشور تقویت شوند شاهد رونق تولید و جهش اقتصادی خواهیم بود که نتیجه آن نیز اثر گذاری بر دیگر بخش ها از جمله مساله اشتغال است که یکی از مهمترین دغدغه ها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها