معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

حضور بانوان فعلاً در ورزشگاه آزادی مدنظر است

کد خبر: ۱۴۰۰۴۷۴
نویسنده جمشید حمیدی - کارشناس والیبال

امروز هم روزی از روزگاران والیبال ایران است؛ یک بازی در نهایت پنج سته. بیش از ۳۰ تیم در این سال‌ها بردند و باختند و قهرمان شدند ولی حالا شاید در صحنه نباشند پس هنرمندان پرده‌های زود‌گذر باشیم و پیروزی را در دل و ذهن خود بسازیم و دنبال هیاهوی بیهوده نباشیم.

ثابت کنیم والیبال شریف‌ترین ورزش دنیاست که در آن فیرپلی موج می‌زند. والیبال در همه عالم ورزش آدم حسابی‌هاست و آنانی که این واقعیت را باور ندارند مانند کف روی آب رونده این ورزش می‌آیند و می‌روند.

ریگ‌های ته جوی رونده می‌مانند. بر مربیان و بازیکنان و تیم فرض است که ورای هیجانات کاذب، شاگردان‌شان را برای پیکاری به یاد‌ماندنی و سرشار از جوانمردی مهیا سازند. تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی پس از کنار گذاشتن ایفا سرام در پلی‌آف، در جدال نیمه نهایی با پاس گرگان نیز سربلند بیرون آمد و حالا با تکیه بر امیر غفور قهرمانی دیگری می‌خواهد. شهداب می‌خواهد برای دومین بار پشت سر هم به مقام قهرمانی برسد. تیم شهداب که چهار سالی از تاسیسش می‌گذرد در یک برنامه ده ساله قصد قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان را دارد. از سوی دیگر تیم لبنیات هراز آمل مقتدرترین تیم در پلی‌آف و نیمه‌نهایی با سرمربی پرتجربه خود بهروز عطایی قصد دارد پس از ده سال به ناکامی در قهرمانی پایان دهد و برای سومین بار شهر آمل را به قهرمانی برساند. هرازی‌ها نشان دادند حتی شوک محرومیت توخته نیز نمی‌تواند مانعی برای موفقیت‌شان باشد و تا قهرمانی فقط یک قدم در پیش دارند. برنده این دیدار راهی جام باشگاه‌های آسیا خواهد شد که قطعا با حضور تیم‌های ژاپنی کره‌ای و استرالیایی برای قهرمانی در این جام کار سختی پیش رو دارد. اما آنچه اهمیت دارد فینال امروز است، فینالی سرشار از زیبایی‌های والیبال. جنگ سرویس‌زنان و آبشارزنان. جنگ جوانان و باتجربه‌ها. چه جدالی در پیش روی ماست.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها