رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فامنین از ارتقاء ایمنی محور فامنین- ساوه به‌طول ۵۹ کیلومتر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۵۹

به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول ابراهیم‌خانی گفت: با توجه به دوطرفه بودن محور فامنین- ساوه، عملیات ارتقاء ایمنی این جاده برای سفرهای نوروزی بسیار حائز اهمیت است.

️وی اظهار کرد: اجرای عملیات خط کشی، تکمیل سیستم‌های روشنایی، ایجاد شیار لرزاننده، رنگ آمیزی هندریل‌ها، تعمیر و شستشوی تابلو و علائم ترافیکی، شانه سازی و پاکسازی حریم راه، رفع خاموشی چراغ‌های چشمک زن، چاله گیری و لکه‌گیری، خاکریزی نقاط پرتگاهی و اضافه کردن تابلوهای مسیر نما و ... در محور فامنین- ساوه در حال انجام است. ️

ابراهیم‌خانی تصریح کرد: علاوه بر اجرای طرح پویش همراهان سفر ایمن در آزادراه همدان- ساوه در ایام سفرهای نوروزی، شش مجتمع خدماتی رفاهی همراه با دو راهدارخانه در شهرستان فامنین آماده استقبال از مسافران نوروزی ۱۴۰۲ هستند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقاء ایمنی محور همدان- رزن نیز در حال انجام است که این عملیات شامل خط کشی، شانه سازی، پاکسازی پارکینگ‌ها،لکه‌گیری و چاله‌گیری، تعدیل شیب شیروانی، رنگ آمیزی تابلو و علائم، ساماندهی سیستم‌های روشنایی و ... است.

️اجرای طرح پاکسازی و منظرآرایی حریم راه‌های تویسرکان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تویسرکان نیز گفت: در آستانه سال نو و به مناسبت فرارسیدن هفته منابع طبیعی طرح پاکسازی و منظرآرایی حریم راه‌ها در تویسرکان اجرا شد.

️حمید ملک با بیان اینکه پاکسازی حریم راه‌های شهرستان از زباله‌های رها شده توسط نیروهای راهداری تویسرکان در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه انجام شد، افزود: این کار به منظور فرهنگسازی و منظرآرایی راه ها اجرایی شد.

️وی مهمترین هدف پاکسازی حریم راه‌های شهرستان را از بین‌ بردن آلودگی‌های بصری، ایجاد منظر و فضای زیبا برای کاربران جاده‌ای و مسافران، فرهنگسازی به منظور رعایت مسائل زیست‌محیطی و دعوت همگانی از مردم برای خودداری از ریختن زباله در حریم راه‌ها عنوان کرد. ️

رئیس اداره راهداری تویسرکان در ادامه به کاشت نهال در حریم راه‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: این اقدام ۱۵ اسفندماه مصادف با روز درختکاری با هدف زیباسازی و منظر آرایی جاده‌ها توسط راهداران تویسرکان انجام شد.

وی در پایان گفت: از همه مردم و کاربران جاده‌ای خواهشمندیم از رهاسازی زباله در حاشیه راه‌ها جدا خوداری کرده و زباله‌های تولید شده در حین سفر را به سطل زباله‌های مخصوص در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و ورودی شهرها منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها