فرماندار شهرستان بهار گفت: با حمایت های استاندار همدان بخش عمده ای از مشکل مالیات کارگاه‌های صنایع دستی لالجین حل شد و این کارگاه ها با داشتن شرایط لازم از پرداخت مالیات معاف شدند.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۵۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهار، روح‌الله نباتی در شورای اداری بخش لالجین، افزود: حرکت جمعی و نزدیکی و همکاری و همیاری دستگاه ها و ادارات مختلف و تیم جوان مدیریتی و اجرایی در شهرستان بهار در کنار حمایت های ائمه جمعه موجب شده وضعیت خوبی در خدمت رسانی به مردم شهرستان داشته باشیم.

️وی اظهار کرد: همه مدیران اجرایی موظف هستند با پیگیری مشکلات مردم در جذب بودجه از استان و وزارتخانه ها کوشا باشند و درآمدزایی را با جذب سرمایه گذار لحاظ کنند.

نباتی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم مهاجران در ردیف مناطق محروم کشور دسته بندی شود تا برای کمک به توسعه و پیشرفت آن از درآمدهای کلان ملی به صورت ردیف بودجه مشخص اختصاص یابد.

️فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: در بخش لالجین با همه زحمات صورت گرفته مشکلاتی نیز وجود دارد که با تلاش دستگاه های اجرایی و پشتیبانی و حمایت بخشداری و فرمانداری در اسرع وقت حل خواهند شد.

وی تأکید کرد: احترام به ارباب رجوع وظیفه همه مدیران است و هیچ کس حق بدرفتاری با مردم را ندارد و در صورت هر گونه گزارش و شکایت با موارد به شدت برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها