فرمانده انتظامي شهرستان
فرمانده انتظامي شهرستان "بندرعباس"، در جلسه تعاملي و مشترک با فرمانده و مسئولان سپاه شهرستان، تداوم تعامل سپاه و فراجا را زمينه ساز توفيق در ماموريت هاي مشترک و مکمل يکديگر در حفظ نظم و امنيت عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۰۰۴۱۵

هرمزگان-جام جم انلاین-فرمانده انتظامي شهرستان "بندرعباس"، در جلسه تعاملي و مشترک با فرمانده و مسئولان سپاه شهرستان، تداوم تعامل سپاه و فراجا را زمينه ساز توفيق در ماموريت هاي مشترک و مکمل يکديگر در حفظ نظم و امنيت عنوان کرد. 

 

به گزارش  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "تیمور دولیتاری"، در جلسه تعاملي و مشترک با فرمانده و مسئولان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بندرعباس طی سخنانی ضمن قدردانی از همکاری و تعامل شایسته سپاه استان و شهرستان با فرماندهی انتظامی این شهرستان گفت: سپاه و بسيج از سرمايه هاي عظيم و حافظ نظام و ارزش هاي انقلابي هستند و هر چه تعامل و همکاري پليس و سپاه بيشتر باشد، علاوه بر اينه ضريب امنيتي رشد مي کند، هنجارشکنان و قانون گريزان فرصت ايجاد نا امني را پيدا نمي کنند.

 

وي با بیان این که تداوم تعامل سپاه و فراجا ، زمينه ساز توفيق در ماموريت هاي مشترک و مکمل يکديگر در حفظ نظم و امنيت است، افزود: هدف همه نيروهاي مسلح اعتلاي نظام اسلامي و آسايش و آرامش مردم مي باشد و در اين راستا، تعامل و برگزاري جلسه هاي دو طرفه و مشترک میان سپاه و نيروي انتظامي امری ضروري است که بايد تداوم داشته باشد.

این مسئول انتظامی با اشاره به فرارسیدن مراسم چهار شنبه آخر سال و تعطیلات نوروز و لزوم همکاری بیش از پیش دو سازمان ، تصريح كرد: نيروي انتظامي و سپاه مكمل يكديگر در تامين نظم و امنيت در جامعه بوده و بازوان قدرتمند حاكميت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند، زيرا تعامل سازنده نيروي انتظامي و سپاه مي تواند در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و نا امني ها مثمر ثمر بوده و امنيت و آرامش كه بزرگترين نعمت الهي است را براي مردم فراهم کنند.

 

فرمانده ناحيه مقاومت سپاه بندرعباس نیز دراين نشست ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي فرمانده و کارکنان انتظامي اين شهرستان، بیان داشت: آنچه امروز ما به خوبي شاهد آن هستيم برقراري امنيت به صورت کامل و همراه با احساس امنيت در سطح شهرستان رزن است.

 

وي افزود: نيروي انتظامي و ناحيه مقاومت سپاه هر دو بسيج و بسيجي هستند و بايد وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده و تلاش كنيم با موفقيت در ساير مأموريت هاي محوله نيز در راستاي تحقق آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران گام برداريم.

 

سرهنگ "حمید رضا ماندگاری" با بيان اينکه تأمين امنيت جامعه وظيفه همگاني است ، افزود : در تامين امنيت پايدار ، همكاري و مشاركت همه دستگاه ها و همچنين همراهي مردم در كنار اقدامات امنيتي و انتظامي پليس لازم و ضروري است همه به خوبی واقف هستیم که تعامل فراجا و سپاه، تقويت اقدامات پيشگيرانه و افزايش اشرافيت عملياتي را به دنبال دارد و موجب پيشگيري از حوادث و آسيب هاي غير مترقبه شده و نظم و امنيت اجتماعي و آرامش شهروندان را به ارمغان مي آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها