صدور حکم اعدام در دادگاه کیفری یک استان تهران، سرانجام هوس پسر شیطان صفتی بود که در اولین ملاقات خود با دختری جوان او را بیهوش‌کرد و مورد آزار قرار داد.
کد خبر: ۱۴۰۰۳۰۴

همه چیز از آشنایی سارا و آرتین در ۲۰شهریور امسال آغاز شد. سارای ۲۲ساله می‌خواست به مطب یک متخصص پوست در خیابان اندرزگو برود. او مقابل مطب ایستاده بودکه آرتین سوار بر یک خودروی بی‌ام و به او ابراز علاقه‌ کرد. آرتین شماره تلفنش را به سارا داد اما سارا گفت شارژ گوشی‌اش در حال تمام شدن است. پس از آن سارا به مطب رفت و وقتی داشت خارج می‌شد، دوباره آرتین را دیدکه همان‌جا ایستاده بود. پسرجوان اصرار داشت سارا سوار خودرویش شود اما سارا می‌خواست اسنپ بگیرد. سرانجام سارا سوار خودروی آرتین شد و با هم به خانه رفتند. پسرجوان چند شارژر آورد، اما هیچ‌کدام به موبایل سارا نخورد و آرتین گفت برای سارا اسنپ می‌گیرد. لحظاتی بعد، پسرجوان برای سارا یک لیوان آبمیوه آورد که به محض خوردن بی‌حال شد. آرتین او را به اتاق خواب برد تا آزار دهد. سارا در حالت نیمه بیهوش به او التماس‌کرد که دست از سرش بردارد اما آرتین سر دخترجوان را به تخت‌ کوبید و او را بی‌ر‌حمانه آزار داد. پس از آن، سارا را دوباره سوار خودرویش کرد و او را به نزدیکی خانه‌شان در شرق تهران رساند. بعد هم تهدیدکرد در مورد این ماجرا به کسی چیزی نگوید. سارا اما به پلیس آگاهی مراجعه و شکایتی را علیه پسرجوان تنظیم‌ کرد. با این شکایت سارا به پزشکی قانونی معرفی شد وکارشناسان هم آزار او را تایید کردند. با تایید آنها، ماموران ردیابی را آغاز و آرتین را هفتم آبان در خانه‌اش دستگیر کردند اما او منکر آزار شد و گفت: «ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم. او مدام به من لبخند می‌زد تا این‌که شماره تماسم را به او دادم و تلفنی با هم رابطه دوستانه داشتیم. او دروغ می‌گوید من او را به خانه‌مان کشاندم و به زور آزار دادم. او با میل خود سه بار به پنت هاوس من در زعفرانیه آمد و یک بار هم در خانه مادری‌ام با او رابطه برقرار کردم. او با میل خودش آمد.»
با این‌که پسرجوان منکر تجاوز به عنف بود، او در شعبه۱۱ دادگاه‌کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در دادگاه سارا درخواست حکم اعدام کرد وگفت هیچ رابطه دوستانه‌ای با آرتین نداشته و در همان ملاقات اول با خوراندن آبمیوه مسموم او را آزار داده اما آرتین جرمش را گردن نگرفت و باز هم ادعاهای قبلی خود را در مورد داشتن رابطه دوستانه با سارا تکرارکرد وگفت: «سارا آخرین بارگفت گوشواره‌اش به ارزش ۱۰۰میلیون تومان در خانه‌ام گم شده و از من خواست تا پول آن را بپردازم اما چون قبول نکردم از من شکایت‌ کرد تا آبرویم را ببرد. قبول دارم با او رابطه داشتم اما رابطه با میل او برقرار شد. اتهام تجاوز به عنف را قبول‌ ندارم.»
در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده و اظهار نظرکارشناسان پزشکی قانونی پسر جوان را به اعدام محکوم کردند.

روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها