فرمانده انتظامی تهران بزرگ از افزایش چهار برابری کشف مواد محترقه خبر داد و گفت: از خانواده ها درخواست می کنیم که در چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا حادثه تلخ و ناگواری برای آنها اتفاق نیفتد.
کد خبر: ۱۳۹۹۹۳۲

به گزارش جام جم آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان روز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: از اکنون شاهد ورود برخی از مواد محترقه پرخطر هستیم که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود.

وی افزود: همچنین افزایش توزیع مواد محترقه پرخطر در پایتخت را شاهد هستیم که به صورت دست ساز و بدون هیچگونه استاندارد و ایمنی تولید شده اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: اگرچه پلیس به واسطه جدول زمانی که برای اقدامات خود دارد، از چند هفته قبل شناسایی و کشف مواد محترقه را آغاز کرده است ولی نگران سلامت جوانان و نوجوانان هستیم که از خطرساز بودم این گونه مواد محترقه آگاهی کافی ندارند.

سردار محمدیان تاکید کرد: بخشی از این مواد محترقه دست ساز کشف شده توسط کسانی ساخته شده است که هیچ تجربه ای ندارند و در منازل مسکونی اقدام به تهیه آن کرده اند.

به گفته او، برخی از این مواد به قدری خطرناک هستد که حتی پلیس هم با وجود تجهیزات مدرن در جابه جایی آن با خطر و حساسیت مواجه است که این مساله نشان می دهد تا چه حد سلامت و جان مردم به خصوص جوانان و نوجوانان با این مواد در خطر است.

سردار محمدیان از تمام خانواده ها درخواست کرد که مواظب جوانان و نوجوانان خود باشند زیرا ممکن است برخی افراد سودجو بخاطر رسیدن به امیال خود، اینگونه مواد محترقه را در اختیار جوانان قرار دهند که حتی جابه جایی و نگاهداری آن باعث انفجار و تخریب و به آتش کشیدن منازل خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها