امروزه با پیشرفت دستگاه های بافت فرش هایی با انواع شانه های متراکم تر و با ظرافت و زیبایی بهتری در بازار فرش یافته میشود.
کد خبر: ۱۳۹۹۸۵۷

یکی از این فرش های با کیفیت و بسیار زیبا فرش 1500 شانه است. در این مقاله در مورد اینکه بهترین فرش 1500 شانه چیست صحبت می کنیم و قبل از آن به توضیح فرش 1500 شانه می پردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 

بهترین فرش های 1500 شانه

امروزه با پیشرفت دستگاه های بافت فرش هایی با انواع شانه های متراکم تر و با ظرافت و زیبایی بهتری در بازار فرش یافته میشود. یکی از این فرش های با کیفیت و بسیار زیبا فرش 1500 شانه است. در این مقاله در مورد اینکه بهترین فرش 1500 شانه چیست صحبت می کنیم و قبل از آن به توضیح فرش 1500 شانه می پردازیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فرش 1500 شانه چیست؟

فرش های ریزبافت یکی از انواع فرش های بسیار مدرن و جدید امروزه است که توسط شرکت های خاصی بافته و در بازار فرش ایران عرضه میشوند. فرش 1500 شانه یکی از فرش های بسیار با کیفیت بازار فرش است که توسط دستگاه های واندویل بافته میشود. در واقع فرش 1500 شانه دارای تراکمی برابر با 4500 گره نیز هست و از تراکم بسیار بالایی نسبت به بسیاری از فرش های موجود در بازار برخوردار است.

شاید برایتان سوال باشد که 1500 شانه بودن فرش به چه معناست و تراکم 4500 نیز چطور معنا میشود؟ نگران نباشید در این بخش به این سوال شما هم پاسخ دادیم.

فرش 1500 شانه دارای 1500 عدد گره در عرض فرش و 4500 گره در طول فرش است و بدین صورت معنا میشود.

بنابر این اگر خواستید دیگر از فروشگاه فرشی مانند فروشگاه فرش مانلی اقدام به خرید فرش 1500 شانه کنید مفهوم فنی آن را نیز میدانید و نگرانی بابت انتخاب کالای مورد نیاز خود نخواهید داشت.

در ادامه این مقاله در مورد فرش 1500 شانه بیشتر صحبت میکنیم تا اطلاعات شما درباره این نوع از فرش های  ریزبافت تکمیل شود تا هنگام خرید آن مشکلی نداشته باشید و به راحتی اقدام به خرید فرش 1500 شانه داشته باشید.

فرش هزار و پانصد شانه از جدیدترین محصولات شرکت های فرش در ایران است و ضخامت پایینی نیز دارد و بسیار زیبا و جذاب است. اینگونه از فرش ها به دلیل داشتن تراکم بالا و ضخامت پایین و زیبایی بی بدیل به فرش دستبافت گونه نیز تشبیه میشوند.

فرش دستبافت گونه به انواعی از فرش ماشینی گفته میشود که از تراکم بالا، کیفیت درجه یک نخ و پود و زیبایی رنگ و طرح بالایی برخوردار باشد و به همانند یک فرش دستبافت باشد.

بهترین فرش 1500 شانه

بهترین فرش 1500 شانه؟

شاید برای بسیاری از مردم انتخاب بهترین فرش 1500 شانه کمی سخت باشد و نیاز به دریافت اطلاعات و راهنمایی در این باره داشته باشند. در این بخش از مقاله در اینباره صحبت می کنیم و برایتان شاخصه هایی تعیین می کنیم که بهتر است برای خرید فرش 1500 شانه بدان دقت داشته باشید.

شانه فرش

شانه فرشی با این مشخصات باید دقیقا دارای 1500 گره عرضی باشد و کم و زیادی در اینباره نداشته باشد. برخی از شرکت ها و یا بازرگانان ممکن است فرش 1200 شانه را به عنوان فرش 1500 شانه ریزبافت عرضه کنند و برند خود را در معرض خطر قرار دهند بنابر این بهتر است به دنبال خرید از یک فروشگاه معتبر فرش باشید.

تراکم فرش

تراکم این فرش نیز بایستی در حدود 4500 گره باشد و کاستی در گره طولی فرش وجود نداشته باشد. بنابر این هنگام خرید فرش مدنظر خود به تراکم اعلامی از طرف فروشگاه فرش نیز دقت داشته باشید. فرش هایی در بازار وجود دارند که به نام طرح 1500 شانه به فروش میرسند، پیشنهاد میشود از این نوع فرش ها دوری کنید و برای داشتن یک فرش 1500 شانه واقعی به خرید از فروشگاه ها و برند هایی که در محصول خود کیفیت و مشخصات واقعی فرش را مراقبت می کنند مراجعه کنید.

کیفیت نخ فرش

کیفیت نخ فرش در انتخاب آن بسیار مهم است. بهترین نخی که میتواند یک فرش 1500 شانه داشته باشد از نوع نخ ویسکوز مُدال است که خوشبختانه تعدادی از شرکت های فرش با استفاده از این نخ ها به بافت فرش های خود می پردازند و بازار صادراتی خوبی نیز دارند.

قیمت فرش 1500 شانه

قیمت فرش یکی از مهمترین عامل ها برای انتخاب یک فرش 1500 شانه است. در کنار کیفیت به قیمت فرش نیز همیشه دقت میشود بنابر این بهتر است که به دنبال فروشگاه فرشی باشید که هردو این آیتم ها را فراهم کرده است. فرش هایی با کیفیت بالا می بافت و عرضه می کند و قیمتی رقابتی و منصفانه نیز دارد. پیشنهاد ما خرید و دیدن قیمت فرش 1500 شانه از فروشگاه فرش مانلی است که خریدی مستقیم از درب در کارخانه را میتوانید تجربه کنید. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها