با توجه به گلایه‌مندی‌های مردم از وضعیت راه‌های مواصلاتی شهرستان، رفع مشکلات این حوزه در سال جاری مورد توجه ویژه قرار گرفت و با جذب ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار و اجرای طرح‌های مختلف شاهد آغاز تحول در بهبود راه‌های شهری و روستایی شهرستان هستیم.
کد خبر: ۱۳۹۹۴۳۸

حسین حبیبی با بیان این مطلب افزود: «با توجه به دیدارهایی که اوایل امسال با حضور دکتر مهدی شریفیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با وزیر وقت راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری کشور داشتیم و همچنین بازدید معاون پارلمانی وزیر راه از وضعیت راه‌های شهرستان، اقدامات تحولی قابل توجهی در حوزه بهبود راه‌های مواصلاتی شهرستان آغاز شده است».

وی با بیان اینکه با ارائه مناسبی که از مشکلات راه‌های شهرستان صورت گرفت مجموعه راهداری بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان در این حوزه اعتبار برای شهرستان اسلامشهر اختصاص داد افزود: «از جمله طرح‌هایی که اوایل تابستان پس از سال‌ها گلایه و انتقاد مردم در شهرستان به اجرا رسید و رضایت‌مندی مردم را نیز به همراه داشت روکش آسفالت، تعریض و آسفالت جاده شهیدان احسانی‌راد (حسن‌آباد خالصه به پل بادامک) بود که با ۱۷ میلیارد تومان اعتبار به اجرا رسید».

فرماندار اسلامشهر همچنین به تخصیص ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بهسازی و ایمن‌سازی جاده احمدآباد مستوفی نیز اشاره کرد و گفت: «با روکش آسفالت ۵۵۰۰ متر از جاده احمدآباد مستوفی که وضعیت نامناسبی داشت و همچنین نصب نیوجرسی در ۵ کیلومتر از نقاط حادثه‌خیز این محور، شرایط این جاده پر تردد بهبود نسبی پیدا کرده است».

وی با بیان اینکه بهسازی و روکش آسفالت بخش‌هایی از بلوار حضرت معصومه (س) نیز تا پایان سال جاری انجام خواهد شد، ادامه داد: «تعریض و بهسازی راه‌های روستایی از جمله راه دسترسی روستای آیرین، محور ارتباطی روستای علی‌آباد به حسین‌آباد در بخش مرکزی، جاده کمالیه به واوان و بخشی از آزاد راه تهران – ساوه که در محدوده اسلامشهر قرار دارد نیز با ۸۰ میلیارد تومان اعتبار در مرحله انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی قرار دارد».

حسین حبیبی همچنین به اقدامات انجام شده در حوزه روان‌سازی ترافیک درون شهری نیز اشاره کرد و گفت: «بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسات شورای ترافیک شهرستان، اصلاحات هندسی و تعریض‌هایی با هدف کاهش ترافیک درون شهری اسلامشهر در محدوده میدان نماز تا میدان قائم (عج) توسط شهرداری اسلامشهر اجرا شده و اصلاح هندسی میدان الغدیر نیز در حال انجام است».

وی خاطر نشان کرد: «اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم (ص) احمدآباد مستوفی و ایجاد دوربگردان و احداث کمربندی جنوبی در شهر چهاردانگه نیز با موافقت شورای ترافیک شهرستان در دستور کار شهرداری‌های احمدآباد مستوفی و چهاردانگه قرار دارد».

رئیس شورای ترافیک شهرستان درباره آخرین وضعیت احداث کمربندی شمالی اسلامشهر که احداث آن از سال ۹۹ با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) آغاز شده نیز اظهار داشت: « ۲ کیلومتر از این پروژه از جمله تقاطع غیر هم‌سطح شهید حاج محمود شفیعی در روزهای آتی و اعیاد مبارک شعبانیه به بهره‌برداری می‌رسد. پیگیری‌ها برای رفع اختلافات فی‌مابین شهرداری اسلامشهر و شرکت راه‌آهن نیز در حال انجام است تا این کمربندی در سال آینده به طور کامل مورد استفاده مردم قرار گیرد».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها