جوکار، نماینده مردم یزد در مجلس در گفت‌و‌گو با «جام‌جم»:

دشمنان از نمایش همبستگی دولت و ملت در یزد ناامید شدند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ سرویس‌های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی در کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان، بی اثر شده و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند.
کد خبر: ۱۳۹۹۲۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس به تشریح نشست مشترک امروز این کمیسیون با معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات پرداخت و گفت: ظهر امروز، معاون ضدجاسوسی وزارت اطلاعات با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گزارشی از اقدامات اخیر و اشراف این معاونت در مقابله با برنامه‌های سرویس‌های اطلاعاتی حریف، از جمله صهیونیست‌ها ارائه کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده، سرویس های اطلاعاتی دشمن، تلاش‌های متعددی در کسب اطلاع، نفوذ و خرابکاری در مراکز حساس و مهم کشور داشته‌اند که عمده این موارد با هوشیاری نهادهای امنیتی کشورمان، بی اثر شده است و در موارد خاصی در طراحی‌های فریب اطلاعاتی جمهوری اسلامی گرفتار شده‌اند.

عمویی اظهار کرد: براساس گفته‌های مقامات معاونت ضدجاسوسی، ضربه به صنایع نظامی، نفوذ در مراودات اقتصادی به منظور ایجاد بحران و سازماندهی آشوبگران از جمله برنامه‌های سرویس‌های متخاصم بوده که وزارت اطلاعات در حال مقابله با آن‌هاست.

وی ادامه داد: در این جلسه نمایندگان ضمن طرح سوالاتی درباره گزارش ارائه شده و تقدیر از موارد خنثی شده از اقدامات دشمن، بر هوشیاری کامل نیروهای امنیتی در جنگ اطلاعاتی تاکید کردند. حاضران در جلسه، حافظان اصلی امنیت کشور را مردم دانستند و بر تقویت رویکرد «امنیت مردم پایه» تاکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد: در پایان این نشست، اعضای کمیسیون خواستار تبیین برنامه‌های دشمن و اقدامات وزارت اطلاعات به نحو مقتضی برای افکار عمومی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها