مربی جدید تیم ملی قطر از شروع همکاری با این تیم برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۶ گفت.
کد خبر: ۱۳۹۹۱۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، سرمربی سابق اورلاندو پیراتس تایید کرد که او و کارلوس کی‌ روش با اتحادیه فوتبال قطر قرارداد بسته‌اند تا آنها را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده کنند.

او گفت: من قراردادم را با فدراسیون فوتبال قطر امضا کردم، این قرارداد سه سال و نیم است. ما از اول مارس شروع می‌کنیم.

«دی سا» می‌گوید که قطری ها در طول جام جهانی به آنها نزدیک شدند. او درباره شروع مذاکرات با قطر گفت: از مذاکرات ما مدتی است که می‌گذرد. صحبت‌ها از همان جام جهانی شروع شد و من برای دیدن مکان و امکانات به آنجا رفتم. ما مذاکرات را ادامه دادیم و بعد از اینکه آنها با شرایط من موافقت کردند قرارداد را امضا کردم.

این قرارداد تا جام جهانی ۲۰۲۶ است و هدف کی‌روش و دی سا صعود قطر است. دی سا چند بازی باشگاهی را تماشا کرده است و در حالی که اذعان می‌کند قطر کشور کوچکی است و بازیکنان زیادی ندارد، اما تحت تاثیر نگرش این کشور قرار گرفته است.

او در بخش دیگری گفت: قطری ها می‌خواهند در همه چیز سرآمد باشند و به ویژه علاقه مند هستند که بازیکنان بزرگی در فوتبال جهان داشته باشند. آنها از ما می‌خواهند که با آنها همکاری کنیم تا به پیشرفت فوتبال قطر کمک کنیم.

قطر پس از آفریقای جنوبی دومین میزبان جام جهانی در تاریخ این مسابقات شد که پس از شکست در سه بازی خود نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

مربی قطر در پایان گفت: من چند بازی را تماشا کردم. چند تیم قوی وجود دارد که بازیکنان آنها در سراسر جهان حضور دارند. شبیه ایران است که باید بازیکنان خارج از کشور را شناسایی کنیم. برای من این حضور هیجان انگیز است.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها